Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan finder jeg leverandør til helseprodukter, superfood og kosttilskud?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 23. Dec 14
Indlæg ialt: 123
Fra  Orberg Medie Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Amino

Hvor bør jeg lede for at finde leverandør til ovenstående? 

Jeg har planlagt at besøge private helsekostforretninger for at høre, om de vil indgå samarbejde eller hjælpe med at oprette kontakt til leverandører

Derudover vil jeg forsøge at bruge mit netværk

Har I andre forslag? Bør jeg skrive til andre webshops? Eller direkte til en leverandør? I så fald - hvor og hvordan? 

De bedste hilsener, 

Silas. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 23. Dec 14
Indlæg ialt: 123
Fra  Orberg Medie Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen, der kan hjælpe?

Tilmeldt 4. Oct 19
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Silas

Her og som i mange andre tilfælde er Google din bedste ven. Hvis du søger på helsekost og grossist kommer der flere forskellige muligheder op. Når det gælder at finde grossister kan du dele det op på følgende måde

Danske
Det er det nemmeste. Du handler og afregner i danske kroner og du kan være ved alle seriøse grossister være sikker på at produkterne overholder danske regler. Desværre betyder det at du vil sælge de samme produkter som alle andre også sælger så konkurrencen vil være hård

Inden for EU

Det bliver lidt mere kompliceret da du skal være opmærksom på om produkterne overholder de danske regler. Jeg er sikker på at du blandt andet kan finde mange spændende produkter i f.eks. Tyskland men husk at regler for markedsføring mv. gør at du ikke bare kan oversætte for eksempel produktbeskrivelser til dansk. Inden for EU behøver du ikke at tænke på told mv. da EU er et stort told område.

Samtidig øges muligheden for at du kan finde spændende produkter der ikke sælges i Danmark i forvejen og du vil således være i mindre direkte konkurrence

Uden for EU

Her bliver det mere kompliceret dan du skal sikre dig at produkterne opfylder danske krav og du skal tænke på importtold mv.

Fordelen er at du nu har meget bedre mulighed for at finde produkter som andre ikke sælger.

Jeg tror ikke at du får så meget ud at kontakte andre webshops. Hvorfor skulle de hjælpe en ny potentiel konkurrent. I stedet kan du se hvilke produkter de har og Google dem for at finde ud af hvem der er producent. Producenten sælger måske direkte til dig eller de kan henvise til en grossist hvor du kan købe produktet.

Det her var nogle hurtige tanker i forhold til dit spørgsmål. Jeg håber at det kan bringe dig lidt videre.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)