Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøjproducent

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. May 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa allesammen

Jeg søger tøjproducenter enten her i landet eller bare i EU, som kan producere kvalitets tøj, der gerne skal kunne mærkes. Det skal dog være en producent, som kan border logo på tøjet. Dette søger jeg til en nyopstartede webshop.
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Bibesh

Mit første råd er drop det. Da tøjmarkedet jo bare er super saturated allerede.

Men hvis du har fundet en niche så prøv evt. at kigge på aliexpress der findes nemlig en del kinesiske tøjproducenter derinde som helt sikkert vil være taknemmelige for at få lidt at lave.

mvh.

Lurks.

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, drop det, før du har misset mange penge.

Hver uge får vi her på Amino 5 lignende spørgsmål (200 om året).

Med mindre du har et niche produkt OG har mindst 50.000 kr til markedsføring og SEO arbejde det første år.

Tilmeldt 31. Oct 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Bibesh,

Hvis det er noget du gerne vil prøve af, så syntes jeg helt bestemt at du skal få det prøvet og se hvordan det ender.

Derudover så kan jeg muligvis være behjælpelig i din søgen efter tøjproducenter. Smid mig gerne en pb så kan vi tage den der :) 

Mvh Anne

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Anne Holm:
Hvis det er noget du gerne vil prøve af, så syntes jeg helt bestemt at du skal få det prøvet og se hvordan det ender.

Det er jo ment at sige, når det ikke er dig der kommer til at lide et økonomisk tab - Det virker lidt som om du forsøger at score nogle kunder ved at tilbyde at hjælpe dem, hvorfor må vi andre ikke høre dine guldkorn ?  

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)