Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny partner til ny virksomhed

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Jeg håber I kan hjælpe mig! :-)

Min partner og jeg står i den situation, at vi mangler en 3. partner i vores virksomhed. En partner, der kan alt med teknologi og hvad der hertil medfølger.
Vores produkt er en hjemmeside; en multi-sided platform. Første tanke var, at vi selv lavede den i Wordpress, men vi har ærlig talt ikke hvad der skal til for at lave den selv, og vi er nok også kommet frem til, at Wordpress muligvis ikke er løsningen.

Der har været mange overvejelser, men vi er kommet frem til, at vi rigtig gerne vil have en 3. partner i virksomheden, og det er her I kommer ind i billedet.

Har I nogle konkrete råd/erfaringer til hvor og hvordan vi søger denne 3. mand? Nogle netværk vi skal indgå i, nogle bestemte steder, vi skal søge mm.

Vi har selv overvejet opslag i diverse Facebook-grupper, opslag til universiteter osv. og måske er det noget af vejen, men jeg håber på, at I kender til nogle bedre forslag! :-)

Ha' en dejlig dag

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Måske i skulle fortælle lidt om jer. Og hvad type firma samt hvor i dk i holder til.. 

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Michelle jeg fandt selv mine "Partnere" i noget der hedder the Dream challenge. Men det lyder ikke som om at det er python i vil bruge/at det er et bioinformatik/AI værktøj i udvikler. Men det I kunne gøre var at i kunne prøve at Google code challenge også tilmelde jer som et hold også kunne i evt. Prøve at finde et hold i deres Public forum.

Så kunne i evt også forsøge at pitche jeres Ide til hvem som end hopper på limpinden. 

Mvh. 

Lurks. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 185
Fra  Sportsbuddy.dk Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michelle,

Der findes massere grupper på Facebook med iværksætteri hvor det kunne være relevant at søge efter en partner, men et af de mere professionelle steder er Thehub.

Held og lykke :-)

http://kjaertrading.dk/ - Varepartier og restpartier i mængder der passer dit behov til gode priser.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lurks,

Kæmpe tak for dine råd - vi kigger nærmere på code challenge og ser om vi kan finde frem til noget! :-)

Og pitch er helt sikkert også en idé vi skal have skruet mere op for - vi skal bare have fundet de rette steder til det.

Ha' en dejlig dag.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristoffer,

Fedt - tak for dit råd! Det vil vi forsøge :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)