Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pluk og pak lager

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra 9000, Aalborg
Tilmeldt 12. Jun 16
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg søger et pluk og pak lager, der kan varetage forsendelsen af nogle mindre produkter. 

Jeg vægter, at det kan varetage forsendelse og pakning indenfor en "fornuftig" tidsramme og "rimelig" pris. 

Jeg vægter, at man kan bestille produkterne til deres adresse direkte. 

Jeg vægter, at de har nogle rimelige fragtpriser. 

Det er yderst vigtigt, at de kan håndtere fragt til EU (helst med gode aftaler).

Vh

Frederik

Fra Brande
Tilmeldt 3. Mar 06
Indlæg ialt: 160
Fra  Compack Aps. Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik,

Det kan vi hjælpe med i Compack.

Jeg har sendt dig en PB

Peder, Compack

Compack pluk og pak lagerhotel

Brug tiden på at udvikle din webshop i stedet for at have eget lager

Fra Helsinge
Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik

Har haft dårlig oplevelse med en enkelt udbyder så sørg for at få helt styr på aftalerne fra starten og gerne tilbud på skrift med faste priser. Og indholdet skal sikkert være langt mere omfattende end deres standardkontrakt.

Fx pris for modtagelse af varelager (hvem betaler hvis det tager længere tid end forventet), skal lagerhotellet opsætte flere reoler for at håndtere dit lager - hvem betaler for dem og hvem betaler for de timer det tager at sætte dem op. Hvor lang tid går der fra modtagelse af lager til de er operationsklare og hvilke aftaler ligger der hvis de ikke bliver klar. Hvad er aftalen hvis de ikke performer - hvad er bindingsperioden / prisen for at købe dig fri etc

Som det fremgår af ovenstående så er der mange kritiske forhold og det er jo næsten umuligt at garderer sig mod det hele selv med skriftlige aftaler.

Hvis jeg skulle lave øvelsen igen så vil jeg forsøge at skrive ned alle din ting der kan skride og koste salg/ekstra omkostninger og så få det med i aftalen. Kender ikke din forretning men forestil dig at de ikke har styr på det (det tager uger før de er klar, når de endelig er klar så er fejlprocenten alt for høj og du ender med at være nød til at tage dit lager hjem igen efter få måneder). Det er worst case og tænker at det fungerer gnidningsfrit i de fleste tilfælde. Forskellen er blot at din forretning lider noget mere end lagerhotellet hvis noget går galt. 

Derudover ville jeg trække så mange referencer som muligt. 

Har haft ekstrem dårlig oplevelse med dansk e-logistik i haslev.

Lad ikke min ene dårlige oplevelse influere på din beslutning - er sikker på at det er et fåtal der har været ude for noget lignende. Men doser din energi i kontrakten så den matcher hvor kritisk øvelsen er for din forretning.

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 185
Fra  Sportsbuddy.dk Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik,

Vi har fået et nyt lager med ekstra plads - og kunne godt hjælpe dig med at opbevare og pakke dine produkter. Vi sender pakker dagligt til forskellige lande.

For at jeg kan svare på om vi kan håndtere dit lager, skal jeg vide:

- Hvor mange m2 fylder lageret?

- Hvor mange forskellige varenumre er der?

- Hvor mange pakker sendes årligt?

- Hvor mange produkter består en gennemsnitlig ordre af?

Du må meget gerne sende informationerne som privat besked, hvis du ikke vil ud med dem her :-) 

http://kjaertrading.dk/ - Varepartier og restpartier i mængder der passer dit behov til gode priser.

Fra 9000, Aalborg
Tilmeldt 12. Jun 16
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian 

Tak for dit svar og forsøger mig med alternative muligheder, da jeg godt kan se, at der er ret store udgifter forbundet med at have et eksternt lager.

Jeg har også vægtet produktet op mod de omkostninger, der er ved at bruge et pak og pluk lager, og det kan langt hen ad vejen ikke betale sig. 

Vh 

Frederik

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)