Du ligger i et meget generelt dilemma når man snakker ny startede virksomheder.
Vi hos improved.dk stod selv i samme situationen, og vores side er ikke nær så grafisk troværdig som din. Vi har så valgt at give en god kundeservices til lidt højere priser end vores konkurrenter, og så sponsorer vi et stort cs team i ny og næ for at vores navn lige bliver nævnt på en masse sider.
Via disse kanaler og ved at add visa electron og mastercard, så er vores omsætning steget med det dobbelte de sidste 2 år.
Men spørgsmålet er også, hvor meget har du råd til ren økonomisk?
Husk at dit linkbuilding ikke kan aflæses før google har crawlet dig. Der sker ca. hver 2 - 3 måned, og du har kun haft åbent i en.
Dine udgående links har også en stor betydning. Du kunne evt. vælge at have links til dine produkters leverandør. Husk at åbne alle eksterne link i en ny browser, ellers smider du kunden væk fra din shop.
Jeg ser at dine overskrifter står som fed (altså pakket ind i <b></b> tags), hvorfor ikke bruge den korrekte html syntax for overskrifter med h1, h2 osv. Google vægter overskrifter højere end alm. tekst. Rent visuelt behøver det ikke gøre en forskel.
Jeg har brugt tid på google adwords - og det har givet pote! Salget stiger kun lige p.t. så det jo fedt at se, men alle jeres inputs ville være værd at overveje!
Jeg har undersøge diverse pris-sider som f.eks. den nævnte HIFIpriser, men jeg tror ikke der er nok som bruger præcis den. Det koster 420kr pr måned at være listet på den og tror ikke det giver mere end det igen pr. måned. Hvis det var edbpriser er det en helt anden sag da den jo bruges utroligt meget.
Jeg overvejer i stedet Kelkoo eller pricerunner, men igen så spiller deres krav også en rolle - pengemæssigt. For man vil jo tjene på det og ikke miste.
Nu må vi se hvad google søgeoptimeringen gør og så må jeg se og få nogle H1 H2 overskifter ind i stedet for fed skrift. Tak