Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nystartet virksomhed - tips og tricks modtages.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Klovborg
Tilmeldt 20. May 20
Indlæg ialt: 11
Fra  KL Have & Anlæg Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Halløj.

Min kæreste og jeg har startet vores eget selvstændige anlægsgartner firma. Min kæreste er i 2008 uddannet anlægsstruktør og har arbejdet med det siden og jeg er udlært kontorassistent i 2019, så umiddelbart har vi det meste af den erfaring, som vi skal bruge. Jeg synes også vi ere kommet rigtig godt fra start.

Men derfor vil jeg gerne høre lidt om Jeres erfaringer med, at starte nyt firma - har i nogle do's and dont's, gode tips og tricks i ærmet måske?
Så vil jeg rigtig gerne høre dem.


På forhånd mange tak.



Fra Klovborg
Tilmeldt 20. May 20
Indlæg ialt: 11
Fra  KL Have & Anlæg Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :
I kan evt. tjekke vores hjemmeside, som vi selv har stået for, at lave: klhaveoganlaeg.dk
Her modtages også gerne konstruktiv kritik etc.
Fra Slagelse
Tilmeldt 17. May 20
Indlæg ialt: 5
Fra  Slagelse Hjemmesider Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Christina Heldtberg:
I kan evt. tjekke vores hjemmeside, som vi selv har stået for, at lave: klhaveoganlaeg.dk
Her modtages også gerne konstruktiv kritik etc.


Hej Christina,

Jeg har taget et hurtigt kig på jeres hjemmeside. Den ser fin og overskuelig ud, men jeg kan se at I har valgt at bruge Indie Flower som font mange steder. Jeg vil anbefale at bruge en anden font da Indie Flower ikke er særlig god for læsbarhed. Derudover synes jeg I skal prøve at ændre lidt på baggrunds- og teksfarver visse steder for at øge læsbarheden. Ellers fin hjemmeside. Held og lykke med det!
Tilmeldt 20. May 20
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Christina,

Jeg har hurtigt kigget og klikket mig rundt på jeres hjemmeside.

Den er fin og overskuelig - simpel og let at anvende, ikke så mange dikkedarer. Dejlig, nem menu som er fint opstillet, så man hurtigt kan finde, hvad man søger.

Et tip, jeg selv har brugt meget som selvstændig, er bl.a. at lave en form for kampagne- eller åbningstilbud, så der bliver skabt noget fokus og reklame på jeres produkt.

Det bedste tip er nok: Eksponering, eksponering, eksponering - få lavet flyers, visitkort og alt, hvad det indebærer, for at skabe størst muligt fokus.
Facebook er en utrolig anvendelig platform, så spred jeres projekter derinde!

Held og lykke med firmaet!
Fra Klovborg
Tilmeldt 20. May 20
Indlæg ialt: 11
Fra  KL Have & Anlæg Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mike - tak!
Jeg synes egentlig bare den var lidt smart og anderledes, så folk måske lagde lidt ekstra mærke til det hele, men det kan da godt være det har den modsatte effekt ;) Det må jeg lige få kigget på.

Tak for feedback.

Btw, ved du, hvordan man sætter link ind her i et indlæg? Jeg har godt set Aminos egen beskrivelse af, hvordan man gør, men jeg får bare ikke den bjælke frem, hvor man kan vælge den knap?
På forhånd tak :)
Fra Klovborg
Tilmeldt 20. May 20
Indlæg ialt: 11
Fra  KL Have & Anlæg Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for feedback Kamillo, det er da rart at vide, at vi ikke er helt gal på den :)
Vi kører egentlig også en kampagne, det skulle gerne stå på forsiden på hjemmesiden?

Facebook er et dejligt sted at annoncere på, vi startede egentlig med at lave en konkurrence, som jeg delte i en masse grupper og den nåede faktisk ud til hele 53.000 mennesker. Havde også sponsoreret den, det nåede ud til omkring 800 - så det var vist ikke nødvendigt :D

Mange tak :)

Lige pt. prøver jeg at få vores hjemmeside frem på Google, men når man ikke er helt så teknisk anlagt, så kan det faktisk godt være lidt svært.
Fra Slagelse
Tilmeldt 17. May 20
Indlæg ialt: 5
Fra  Slagelse Hjemmesider Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Christina Heldtberg:
Btw, ved du, hvordan man sætter link ind her i et indlæg? Jeg har godt set Aminos egen beskrivelse af, hvordan man gør, men jeg får bare ikke den bjælke frem, hvor man kan vælge den knap?
På forhånd tak :)


Jeg kan heller ikke sætte links ind. Jeg tror Amino har deaktiveret det.
Fra Klovborg
Tilmeldt 20. May 20
Indlæg ialt: 11
Fra  KL Have & Anlæg Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Mike Kejser:
Christina Heldtberg:
Btw, ved du, hvordan man sætter link ind her i et indlæg? Jeg har godt set Aminos egen beskrivelse af, hvordan man gør, men jeg får bare ikke den bjælke frem, hvor man kan vælge den knap?
På forhånd tak :)


Jeg kan heller ikke sætte links ind. Jeg tror Amino har deaktiveret det.


Det er da underligt, synes bare jeg lige har set en gøre det ... men det kan da være :)
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)