Alternativ til Shipmondo?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 390
Nicklas Nguyen Fra  Novitas A/S Skrevet 22-05-2020 kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

TuttiFreddy:

Nicklas Nguyen:

Hej Albert,

Som skrevet foroven, skulle udfordringen være løst ved seneste opdatering.

Lad mig vide, hvis problemet stadig er aktuelt for din integration.

Jeg oplever heller ingen ændringer, men må stadig ofte vente...

Hej TuttiFreddy, sender du også en e-mail?

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Tilmeldt 13. Oct 10
Indlæg ialt: 102
TuttiFreddy Skrevet 22-05-2020 kl. 20:10

Albert van Harten:
Ingen grund til at gøre det offentligt her :)

Var nu heller ikke for at hænge Shipmondo ud, som jeg på alle andre punkter er meget tilfreds med. Men er efterhånden desperat, da jeg ikke føler de gør noget ved det, og virker uforstående overfor mine oplevelse.

Så jeg leder seriøst efter alternativ, og derfor var det relevant at skrive hvilken udbyder jeg bruger pt.

Men trods alt dejlig at vide, at jeg ikke er den eneste, der oplever disse langsomme opdateringer. For det fik jeg næsten indtrykket af, når jeg endelig kunne komme i dialog med Shipmondo!

Tilmeldt 13. Oct 10
TuttiFreddy Skrevet 22-05-2020 kl. 20:12

Nicklas Nguyen:
Hej TuttiFreddy, sender du også en e-mail?

Tjah, har jeg nu gjort mange gange, altså via Jeres chat. Og for et par dage siden var der en reaktion med en forespørgsel på nogle ordre-tidspunker fra min webshop. Men så har jeg siden igen intet hørt...!

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Nicklas Nguyen Fra  Novitas A/S Skrevet 22-05-2020 kl. 20:19

Det lyder mærkværdigt, at du ikke har fået svar fra vores support. Er svarene måske endt i dit spamfilter? Hvis jeg skal have en chance for at se på sagen, så bliver du nødt til at sende mig nogle oplysninger. Min e-mail har jeg oplyst i en af de tidligere svar.

Tilmeldt 13. Oct 10
TuttiFreddy Skrevet 22-05-2020 kl. 20:28

Nicklas Nguyen:

Det lyder mærkværdigt, at du ikke har fået svar fra vores support. Er svarene måske endt i dit spamfilter? Hvis jeg skal have en chance for at se på sagen, så bliver du nødt til at sende mig nogle oplysninger. Min e-mail har jeg oplyst i en af de tidligere svar.

Jamen, så giver jeg det da en chance til. Har videresendt sidste mail fra chat...

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Nicklas Nguyen Fra  Novitas A/S Skrevet 22-05-2020 kl. 20:41

Hej TuttiFreddy,

Jeg har lige fået en e-mail, dog er det vedrørende Brians/trådstarters webshop?

Er i to fra samme firma? Eller har jeg ikke modtaget din e-mail?

Fra Varde
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 292
Albert van Harten Fra  Computernørden Skrevet 22-05-2020 kl. 21:48

TuttiFreddy:

Albert van Harten:
Ingen grund til at gøre det offentligt her :)

Var nu heller ikke for at hænge Shipmondo ud, som jeg på alle andre punkter er meget tilfreds med. Men er efterhånden desperat, da jeg ikke føler de gør noget ved det, og virker uforstående overfor mine oplevelse.

Så jeg leder seriøst efter alternativ, og derfor var det relevant at skrive hvilken udbyder jeg bruger pt.

Men trods alt dejlig at vide, at jeg ikke er den eneste, der oplever disse langsomme opdateringer. For det fik jeg næsten indtrykket af, når jeg endelig kunne komme i dialog med Shipmondo!

Jeg er også stort set tilfreds med Shipmondo. Synes de har en rigtig god webinterface, og de tilbyder pakkelabels fra stort set alle transportører. Jeg synes det er også imponerende at de ikke kun har integrationer til Prestashop 1.7, men også til 1.6, da mange ikke er tilfreds med 1.7, og desuden har integration til Thirty Bees, som er en videreudvikling af Prestashop 1.6. Det er en rigtig god indikation på at de ser på hvilke behov der er på markedet.
Når det er sagt, så synes jeg deres support halter bagud, og hurtigt giver fortabt. En tidligere fejl har jeg selv rettet ved at lave en workaround, mens det er Shipmondo der burde have løst problemet. Samme fremgangsmåde synes at blive brugt nu med et andet problem som opstod for nogle uger siden. Still - jeg synes det er en god virksomhed og ville være ked af at forlade dem.

Albert

Albert van Harten, Etisk hacker og programmør

Computernørden
KairosPlanner.com I/S
TimeLeft ApS

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Vi bruger cookies til at sikre, at du får den bedste oplevelse på Amino
Læs mere