Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MobilePay checkout - hvad er mulighederne

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. May 20
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hi Aminos

Jeg har lavet rigtigt mange mindre shop i div. WYSIWYG's fx WIX.com
langt de fleste målrettet udenlandske kunder, så Paypal + VISA har været fint til at dække checkout behovet
(i betragtning af det er relative quick and dirty løsninger jeg har leveret)

Nu har en dansk kunde bedt om et site med shop målrettet udelukkende Danske kunder,
de sælger et FMCG ....lad os for eksemplets skylde sige de er en kage delikatesse med fokus på udbringning i større byer.

Hvad ville være en optimal løsning når der er fokus på at gøre det så nemt som muligt for kunderne at betale,
med enten VISA/mastercard eller MobilePay ved afgivelsen af bestilling. Findes der danske muligheder som kunne
erstatte fx. WIX, som ville fungere med Mobilepay.

tak :)

Tilmeldt 13. May 20
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

hi igen, grunden til at jeg overvejede at dele det op, altså have shop (de 3-5 produkter det skal være) seperat var baseret på den smulle jeg kiggede på administration og opbygning i fx. smartweb, det er til udviklere 8eller ihvertfald et begrænset kendskab til kode for at få det customiseret som man ønsker uden kompromis) og en ikke-kyndig kunde vil gå død i det med det samme, ændringer på sitet fx blog opdateringer og nye videoer til galleriet eller oprettelse af nye sider, vil være en udfordring og gøre dem afhængige af en "udvikler". det ville jeg undgå. Og med fx WIX eller Squarespace eller lign wysiwyg kan alle være med helt uden support.
Mit focus er som udgangspunkt at design er 100% i orden, derfor har jeg tidligere benyttet fx wix, som er super fleksibelt og intuitivt nemt at have med at gøre, også deres shop (som så desværre ikke vil fungerer med Mobilepay) - anyway, tror jeg snupper en 30dage test på smartweb og ser og jeg har frihed nok til at kunne skabe det design jeg har forventning om, uden at have fat en en egentlig udvikler/programmør.

undrer mig igrunden at der ikke findes en platform på markedet der tager det bedste fra begge verdener :)

Tilmeldt 13. May 20
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen, og tak for svar
nu har jeg fået kigget lidt omkring og gået igang med Wordpress DIVI builder sammen med Smartweb shoppen, det ser ud til at fungere rigtigt fint, så tak for at pege i den retning :)

'een ting som jeg undrer mig lidt over at begrænsningen på månedlige transaktioner alle (dem jeg har set på) shopudbyderne har fx koster smartwebs største pahhe 1800.- pr. md men tillader kun 2500 transaktioner, og det er langt fra nok til formålet.
Kan du pege på en alternativ løsning som ikke har samme begrænsning mht. tranaktioner men som stadig er nem og ligetil at sætte op (som fx smartweb shoppen).. ?

tak :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)