Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du en Facebook-side til din virksomhed?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 289
Fra  Chaz Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Har i en Facebook-side / Instagram-side til jeres virksomhed

Hvis ja hvorfor, og ligeledes med nej hvorfor?

Tilmeldt 24. Apr 20
Indlæg ialt: 27
Fra  ServiceNews.dk Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person
Ja.

Fordi der kan skabes salg den vej rundt og fordi det kan give plusser hos søgemaskinerne (og dermed mulighed for bedre placeringerne i søgeresultater).

/ServiceNews

Find og læs nyheder fra servicebranchen - ServiceNews.dk

Tilmeldt 24. Apr 20
Indlæg ialt: 27
Fra  ServiceNews.dk Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Glemte at skrive at siderne haves på Facebook.

Find og læs nyheder fra servicebranchen - ServiceNews.dk

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Matias

Jeg er personligt ikke på Facebook*, men min virksomhed er. Af den enkelte grund, at mine kunder er på Facebook, og det er vigtigt at handle der, hvor kunderne er. Hvis du har et supermarked og ønsker at folk fra København handler hos dig, skal du ikke placere din butik i Aalborg, men hvis du har din butik der hvor kunderne har, så sparer du et trin for dine kunder og dermed for dig selv.

Instagram er jeg vist også på, men det er en kobling mellem min Facebook-for-business-konto og noget Instagram. Jeg har ikke aktiv brugt det, bortset fra at jeg markerer noget i retningen af "publicer på Instagram". Da jeg ikke har en smartphone** tager jeg ikke billeder af begivenheder hvor jeg er, og af den grund har jeg ikke så meget affinitet med Instagram.

Albert

* Jeg har naturligvis et login til Facebook, ellers kan jeg ikke komme ind på business.facebook.com. Den konto har dog et intetsigende navn, og jeg bruger den ikke til andet end at komme ind i business-delen. Der er dog et konto som engang var deaktiveret med af uransagelige årsager nu står som aktiveret - en konto jeg har brugt før. Jeg kender ikke adgangskoden til den, og har ikke længere adgang til e-mailadressen og telefonnummeret der var koblet til den, så selv hvis jeg ville, kunne jeg ikke bruge den konto mere. Men det vil jeg heller ikke.

** Jeg har en virtuel smartphone som jeg bruger når jeg laver apps, og appsene tester jeg senere på rigtige smartphones som ejes af de, der gerne vil at jeg programmerer for dem ;)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)