Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate som rabat

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Dec 19
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har handlet mange større forbrugsgoder på nettet på det sidste og jeg har efter et lille affiliate projekt, fået for vane at slå webshoppens affiliate programmer op ifm. med købet. Bare for sjov. Særligt indenfor møbler er det ikke unormalt med over 1000.- i fortjeneste / besparelse. Det ærgrer lidt min økonomiske snusfornuft, at jeg ikke som forbruger let kan få adgang til denne rabat.

Jeg har for mange år siden hørt om sites der gav kunden det meste af affiliate fortjenesten i rabat eller gavekort.

Findes sådanne produkter stadig et sted ude på nettet?

Tænker IKKE på rabatkode sites!!

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes stadigvæk såkaldte Cashback websites hvis det er det du er ude efter. Men for at få ca. 50% af affiliate fortjenesten med et par måneders forsinkelse, så må du ikke kombinere med rabatkode.

Yderligere så findes det en række indkøbsforeninger hvoraf en del kræver medlemskab af fagforening.

Tilmeldt 6. Dec 19
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Findes det i Danmark?

Indkøbsforeninger eller f.eks. EuroBonus giver for det første et markant lavere afkast, men det er også kun ep par butikker i hver kategori. Med bred adgang til affiliate kampagner, er det næsten alle større webshops der giver afkast

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

For det første, så er det de færreste virksomheder som giver tilladelse til rabatsider. Det går direkte ud over deres fortjeneste. For det andet, så de sider som laver det du efterspørger gør det jo også for at tjene penge. Jeg tror ikke du skal regne med, at der er særlig meget at hente.

tldr

1. Virksomhederne fjerner din affiliate aftale, hvis du ikke bruger deres links som de vil have

2. Rabatkode sider skal også tjene penge.

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Kompagnistræde:

Findes det i Danmark?

Indkøbsforeninger eller f.eks. EuroBonus giver for det første et markant lavere afkast, men det er også kun ep par butikker i hver kategori. Med bred adgang til affiliate kampagner, er det næsten alle større webshops der giver afkast

Ja cashback findes. Usikkker på antal og kvalitet.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)