Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger ærlig feedback på hjemmeside

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Nov 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle på Amino


Da vi skal til at redesigne en hjemmeside har jeg brug for nogle inputs som jeg kan tage med i overvejelserne. 
Jeg arbejder pt. på en hjemmeside, som skal fungere som et online værktøj/søgemaskine til at finde komponenter til køle- og varmeanlæg. Siden skal være simpel uden for meget bling bling, da den skal bruges som et værktøj, men må samtidig også gerne være fangende og se professionel ud. 

Man indtaster enten Flow, eller effekt + temperatur differens, os så kommer en oversigt over alle komponenter der passer til de angivne størrelser. Selvom funktionaliteten er beregnet til folk med mere teknisk viden inden for dimensionering af VVS, så vil alt feedback blive taget imod med åbne arme! 

Hjemmesiden finder du på w w w. v a r m e h j u l . d k <-- jeg må ikke indsætte URL.

Mvh 
Janus

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Hej Janus

Jeg ved ingenting om design, brugervenlighed, SEO osv. Men én ting ved jeg: du ønsker ikke at få en hacker på besøg.
Der kan jeg hjælpe dig. Du bruger WordPress, og pga. dets store popularitet i kombination med et hav af tilgængelige plugins fra al mulig folk rundt omkring i verden, er WordPress et slaraffenland for hackere.
Lad mig høre hvis du vil høre mere hvad du kan gøre på det område.

Albert van Harten
Etisk hacker

Fra Vejle
Tilmeldt 31. Mar 20
Indlæg ialt: 12
Fra  Grow media ApS Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Et hurtigt kig på siden får mig til i starten til at tro det er en blogside eller informationsside omkring dette varmehjul. Det er faktisk først helt til sidst i bestillingen, at jeg kan se en pris på produktet. Føler det er lidt misvisende og jeg ville nok foretrække at det blev gjort mere synlig i starten på "bestillingssiden". Derudover ville jeg nok rykke selve "bestillings formularen" op ved siden af teksten, eller først på siden, så man med det samme ser den.

Forsiden virker lidt flyvsk og svær lige at finde ud af, selvom den er simpel. Jeg ville nok gøre noget så primitivt, som at putte en ramme om selve beregneren. Det vil sige fra det første tekst, til knappen beregn. Det vil være med til at dele siden lidt mere op.

Derudover kan du gøre selve teksten "bestil fysisk varmehjul" i footeren mere markant og fremtræden, du vil vel gerne have dem til at konvertere ;)

Som en sidste ting, havde dog nok ændre margen på selve indholdet, så det passer på længden med logoet, eller rykket logoet ind i midten, eftersom at der er en menu i footeren.

Ellers kan jeg godt lide den lidt alternative og meget simple tilgang til sitet, det gør sitet let og håndgribelig :)

Tilmeldt 24. Apr 20
Indlæg ialt: 27
Fra  ServiceNews.dk Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Dit beregningsprogram ser spændende ud - også det resultat der vises.

Hvis du gerne vil sælge mere, så få bl.a. menuen op i toppen, så folk bedre kan se, hvad du vil og hvad du tilbyder.

Held og lykke med hjemmesiden :-)

/ServiceNews.dk

Find og læs nyheder fra servicebranchen - ServiceNews.dk

Fra Rødovre
Tilmeldt 4. Feb 20
Indlæg ialt: 51
Fra  Koala Media Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Mangler lidt mere information i toppen til hvad i sælger osv.

Men ellers ser det fint ud!

Designer på Klan.dk og shoppetur.dk!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)