Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingsudbyder i Norge?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Eidsvoll
Tilmeldt 13. Jun 12
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Sagtens. Du kan for eksempel leje et .no domæne. Så skal du bare finde en der vil oprætte et for dig, og som du selv kan styre.

Vær imidlertid opmærksom på, at hvis du markedsfører dig mod det norske marked, fra et norsk domæne, og fremstår som en norsk webshop, kan den norske skatteetat anse dig som norskt firma med norsk indenlands omsætning, og du skal både skatte og betale norsk mva.

Læs den her, og læg specielt mærke til sidste afsnit der blandt andet siger;

"Skattedirektoratet legger til grunn at en næringsdrivende som innretter sin virksomhet mot Norge med markedsføring og salg på norsk internettdomene, vil bli avgiftspliktige for sin samlede virksomhet med salg til norske forbrukere ..."

https://www.skatteetaten.no/rettskilder/type/uttalelser/bfu/avgiftsplikt-for-utenlandsk-selskap-som-omsetter-varer-til-norske-forbrukere-via-landkodetoppdomenet-.no/

M
vh Dan 

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 185
Fra  Sportsbuddy.dk Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

mynewart.dk:
Vi ønsker et .no domæne. Jeg mindes, at kunne huske, at man netop kunne få et .no domæne via 2. part, så man ikke behøver oprette firma mm. i Norge. Vi ønsker fortsat at sende fra Danmark.

Det er muligt via. 2 part. Jeg har selv et par .no domæner igennem GratisDNS.dk - de tager 1.000 kroner pr. domæne pr. år for at hjælpe dig med at registere et norsk domæne. 

http://kjaertrading.dk/ - Varepartier og restpartier i mængder der passer dit behov til gode priser.

Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder godt - det må jeg kigge nærmere på, tak for hjælpen. :)

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)