Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

B-Indkomst registrering

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jun 18
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Jeg har et B-indkomst spørgsmål.

Jeg er ansat ved et udenlandsk firma, hvor jeg får et sted mellem 10-15.000 indbetalt på min konto hver måned. 
Disse penge er jeg selv ansvarlig for, at indberette til SKAT. Men jeg synes at have læst et sted, at hvis man tjener mere end 50.000 i b-indtægt skal man moms-registreres? Men det her er jo i privat regi, og firmaet jeg er ansat ved godtager IKKE at de indsætter pengene på en firma konto i stedet for en privat.. 

Er der nogen, der ved noget om dette? - og hvor meget skal jeg betale i skat af disse?

Jeg tænkte jo hver måned, når jeg får x udbetalt, så indbetaler jeg den % jeg skal med det samme til skat?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bør bare have en ansættelses kontrakt af en art - der viser du ikke er selvstændig, men ansat, og så må du gerne få løn/honorar på 10-15.000 kr om måneden som jeg ved det - du skal bare forskudsregistrere i rubrik 210 og selvangive det korrekt - og formentlig/måske skal dem der betaler dig indberette det på dit navn adresse fødselsdag til deres skat - helt som vi skal i DK, men det går ikke videre til DK normalt, så du skal, som du skriver, selv indberette din løn fra udlandet  Skriv evt til skat under kommunikation i hvilken rubrik og hvad du skal med udenlandsk løn - så du får det klart, med mindre andre her husker i hovedet hvilken rubrik/felt

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)