Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lenovo T495s med dansk tastatur købes i Thailand

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, er der nogen der ved hvordan jeg kan købe en Lenovo bærbar med dansk tastatur når jeg bor i Thailand?

Er der nogle danske leverandører der sender til Thailand? Lenovo kan ikke hjælpe...

VH Greg, GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Kan du ikke bare få en i Danmark til at købe den og sende den ned til dig?

Måske dumt spørgsmål - og måske overser jeg noget???

Hilsen Morten

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, det er selvfølgelig en mulighed, men der er risiko ved afsendelse og told derefter. Det er mindre risky at købe en maskine i Thailand og bestille et dansk tastatur i stedet for et sted.

Jeg har dog haft god held tidligere her på Amino med at købe en god Laptop fra folk som arbejder i industrien.

Det ender med en maskine med Thai-tastatur og derefter evt. udskiftning til dansk fornemmer jeg.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 07:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Man skulle tro det kunne lade sig gøre med en forudbetaling, og så et depositum til sælger for at sikre at alle udgifter bliver dækket :)

Held og lykke med det - jeg har også selv tidligere haft held med at finde it-leverandører her på Amino - men måske er forhandlerne forsvundet efterhånden... :/

Hilsen Morten

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 07:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak. :-)

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Måske et dumt spg - men, hvordan kan det være at du vil have et dansk look på tasteturet? 

Når du sætter det til dansk i Windows har du tasterne de samme steder, der står bare ikke æ, ø og å på dem :)

Er også selv Lenovo bruger - og de er købt her i Thailand og fungerer fint til dansk taste arbejde :)

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian.

Jeg er sådan set ligeglad med hvordan det ser ud, så længe at tasterne er nøjagtigt ens. Så vidt jeg ved, så har et Thai tastatur et lidt andet layout og størrelsen af "enter"-knappen er anderledes, men jeg tager nok fejl?

Hvis knaplayout er ens så er jeg glad. :-)

En anden ting er, at der er 3 års garanti hvis man køber i DK mens kun 1 år hvis man køber i Thailand.

Har du i øvrigt en god laptop-pusher i CM eller køber du via Lenovo shoppen?

Og tak for tilbagemeldingen.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Greg,

Når du sætter Windows til dansk tastetur, så sidder de præcis de samme steder - så det kan man sagtens arbejde med uden problemer. 

Korrekt med garantien, men til gengæld er det meget billigere at få dem fixet herude til en god pris, hvis det er der sker noget med den efter 1 år - og især ved Lenovo, da de har mange spareparts til dem.

Ja, jeg bruger IT City ude i Central Festival - de har alle de nye modeller :)

Mvh.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian.

Det samme gælder i Linux, men det store spørgsmål er layoutet af tastaturet. Størrelsen, placeringen og mængden af taster. :-)
Det kan også være at der er sket noget siden T450s og jeg skal vænne mig til noget nyt uanset hvad. :-D

OK, cool mange tak for info.

/Greg

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 02:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj til venlig info til andre vovehalse. Jeg taster fra et thailandsk tastatur og vil blot informere at der er en del ting man skal vænne sig til. For eksempel er enter-knappen blevet meget lille og tegn som * og ' er malplacerede. :-)

Hvis man er totalt forelsket i dansk tastaturlayout, skal man nok holde sig til dansk tastatur, men jeg tror jeg med tiden kan vænne mig til de nye placeringer. :-D

Er godt tilfreds med maskinen udover SD-kortælseren som driller i Linux, men det har intet at gøre med Thai tastatur.

God vind!

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)