Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 24. Apr 20
Indlæg ialt: 27
Fra  ServiceNews.dk Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er stadig problemer med billederne kan jeg se.
Få dem gjort mindre i både størrelsen for både fil og format.

usercontent.one/wp/skylinecard.dk/wp-content/uploads/2020/05/Billede-6-scaled.jpg is resized in HTML or CSS from 2560x1707 to 288x192. Serving a scaled image could save 321.3KiB (98% reduction).

usercontent.one/wp/skylinecard.dk/wp-content/uploads/2020/05/Billede-7-scaled.jpg is resized in HTML or CSS from 2560x1707 to 288x192. Serving a scaled image could save 271.2KiB (98% reduction).

usercontent.one/wp/skylinecard.dk/wp-content/uploads/2020/04/cropped-d8a9fd06-3395-4ac4-9012-5e598be8a55b_200x200.png is resized in HTML or CSS from 200x200 to 70x70. Serving a scaled image could save 4.2KiB (87% reduction).

Der kan du hente en del :)

/ServiceNews.dk

Find og læs nyheder fra servicebranchen - ServiceNews.dk

Fra Herning
Tilmeldt 10. May 17
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Benytter mig af Smush, så det burde være fikset nu. 

Virker også til at siden er blevet en del hurtigere. 

Tilmeldt 24. Apr 20
Indlæg ialt: 27
Fra  ServiceNews.dk Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Godt at høre. Smush kan være en rigtig god hjælper :-)

Find og læs nyheder fra servicebranchen - ServiceNews.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 5. Mar 12
Indlæg ialt: 2
Fra  Mobilkaffebar.dk Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil sænke din bouncerate på din forside, vil jeg forslå at du skriver noget i din hero, altså over de to knapper du har. For man lander på din side og der står intet om hvad det er Skyline Card er. Så det første indtryk har meget begrænset information. Det kunne i hvert fald være værd at prøve af :)

Det er vigtigt for rigtig mange websites, især når det ikke er et kendt brand, at man har en meget klar value proposition, ret prominent på sit website.

Jeg driver selv platformen https://www.mobilkaffebar.dk hvor du kan se at jeg på alle sider har en meget klar tekst omkring hvad det er man kan forvente af websitet. På min forside kunne jeg så til gengæld godt arbejde lidt mere med at have et mere visuelt pleasing element også, så det ikke bare er ren tekst. Det har jeg forsøgt mig med på eksempelvis undersiden "Til baristaer", hvor du kan se at jeg har teksten ovenpå billedet, lidt ligesom jeg foreslår at du har ovenpå din video.

Fra Herning
Tilmeldt 10. May 17
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Får jeg fikset! 

Tak!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)