Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PARTNER SØGES - SÆLGER

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 17. Oct 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har udviklet en webapplikation med enkle og intuitive bruger flader for revisorer og bogholder, systemet gøre det nemt for revisorer at modtag/dele dokumenter til/fra deres klienter. Da jeg ikke har tid til salg kunne jeg forestille at det måske var en god ide at involverer en partner som skal står for salg og service osv. Er du træt af at sælge for andre og kunne være interesseret i at være med i et spændene projekt er du velkommen til at kontakt mig for mere info og evt. en demo af selve løsningen.

 

Tilmeldt 17. Oct 18
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det dansk eller engelsk baseret 

Fra København
Tilmeldt 17. Oct 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

brugeren kan selv ændre sproget til dansk, og der er andre sprog med såsom svensk og tysk osv.

Tilmeldt 20. May 17
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! Har du mulighed for at kontakte mig privat? Da jeg gerne vil høre om en evt forretningsplan samt et lille oplæg af projektet.

Med venlig hilsen

Søren

Fra København
Tilmeldt 17. Oct 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren,

Du har skrevet til mig vedr :

Jeg har udviklet en webapplikation med enkle og intuitive bruger flader for revisorer og bogholder, systemet gøre det nemt for revisorer at modtag/dele dokumenter til/fra deres klienter. Da jeg ikke har tid til salg kunne jeg forestille at det måske var en god ide at involverer en partner som skal står for salg og service osv. Er du træt af at sælge for andre og kunne være interesseret i at være med i et spændene projekt er du velkommen til at kontakt mig for mere info og evt. en demo af selve løsningen.

Du kan fange mig via skype bruger: novushorizon

Mvh

Munim

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)