Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erhvervs konto revolut

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jan 19
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag Amino

Nogle af jer der har erfaringer med Revolut positive/negative?

Jeg driver en lille hobby virksomhed, og skal bruge en erhvervskonto til at føre det minimale regnskab jeg nu har. Hvad er jeres erfaringer med dem, hovedsageligt vælger jeg at overveje dem da jeg gerne vil have mobilepay på min webshop, og ved det kræver fra deres side erhverv, jeg har 0 salg lige nu, så derfor er en erhvervskonto i banken for dyr.

Kan i anbefale når revolut når man næsten ingen omsætning har, og kan man opsætte mobilepay hvis man bruger dem?

VH

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Vi har et samarbejde med Revolut, og vi er lige blevet gjort opmærksom på at man kan tilknytte en nemkonto til sin revolut konto.
Men jeg mindes der er lidt udfordringer med sammenkoblingen til Mobilepay, men jeg vil gerne tage fat i deres head of europe for at høre om det er muligt :) 

Smid mig gerne en mail på Mathiasaslak@startupcentral.dk så kan vi holde dialogen der :) 

Med venlig hilsen
Mathias 

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias Aslak Jensen:

Hej Rasmus,

Vi har et samarbejde med Revolut, og vi er lige blevet gjort opmærksom på at man kan tilknytte en nemkonto til sin revolut konto.
Men jeg mindes der er lidt udfordringer med sammenkoblingen til Mobilepay, men jeg vil gerne tage fat i deres head of europe for at høre om det er muligt :) 

Smid mig gerne en mail på Mathiasaslak@startupcentral.dk så kan vi holde dialogen der :) 

Med venlig hilsen
Mathias 

Revolut virker på mange måder som et bedre alternativ til Pleo med kvitteringshåndtering mv. 

Er der integration der virker med danske regnskabssystemer?

Hvad kan i Lide/ikke lide ved revolut, og har I gjort tanker om hvad der sker efter nytår når der givet er en no deal Brexit og du så ikke har et fælles retsgrundlag.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også set en kørelære med enkeltmands fortælle han har tilknyttet nemID og at det skulle være CVR men

UK Revolut siger det ikke er muligt og senest idag bekræfter deres danske direktør i revolut DK facebook https://www.facebook.com/groups/198415824607601/ at det ikke er muligt - så jeg ved ikke helt hvad der er op og ned - det er i alle fald klart - at Revoult.com ledelse i sidste uge bekræftede det ikke var muligt at knytte kun et CVR til revolut (uden CPR var tilknyttet) og samme gør den danske ledelse i dag i alle fald

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 28. Dec 18
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har også spurgt Revolut så sent som i går og fået at vide at man stadig ikke kan tilknytte Nemkonto.

Ydermere, fremgår det stadig på Finanstilsynets hjemmeside (https://virksomhedsregister.finanstilsynet.dk/virksomhed-under-tilsyn.html?v=E4A81CD5-0F48-E611-8106-00505680286D) at Revolut ikke har tilladelse til at drive pengeinstitut i Danmark, hvilket er kravet for at kontoen skal kunne tilknyttes som Nemkonto.

Revolut giver dig et unikt IBAN nummer, så det er muligt at du kan slippe af sted med at tilknytte kontoen hvis Digitaliseringsstyrelsen ikke tjekker efter, men det må de altså ikke generelt.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)