Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investering til en idé

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Sep 16
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Dumt spørgsmål, men prøver alligevel.

Hvis man har en idé, er det så noget man kan finde investor til og hvor?

Jeg er ikke bange for at fortælle om idén, jeg mangler bare at finde ud af hvor jeg kan gøre det. Det drejer sig om jeg skal bruge investering til kodning af hjemmesiden og tænker en investering på 5-10.000 vil jeg kunne komme langt med. Hvor søger man investor henne?

VH

Rasmus

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

10.000 sparer man selv sammen... Det er jo ikke investering. Men noget man selv sparer sammen. Tag et ekstra deltidsjob, avisruter er der mange ledige af altid osv. 

Tilmeldt 18. Sep 16
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Kan godt se idén i selv at spare pengene op, men den virksomhed jeg tænker at lave, kræver også et netværk inden for erhverv, hvilket jeg ikke har. Jeg vil lave en markedsføringsplatform der sætter virksomheder og influencere sammen, og sikre betaling mellem parterne sker sikkert og uden problemer. Jeg har selv et stor netværk inden for både streamere, instagrammere og folk der driver facebook sider med mange likes. Jeg søger derfor udover de 10.000 også en der har et netværk inden for erhvervslivet, da de vil være 50% af den platform.

Men kan sagtens se idén i selv at spare dem op, og gøre det alene også for den sags skyld, men tror det bliver større og bedre hvis der en anden med også. :D

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Rasmus du får aldrig en investor med den indstilling! Hvorfor skulle jeg smide penge i din ide når du ikke engang selv tror nok på den til at ville slide og slæbe osv. 

 

 

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Når der er tale om så lille et beløb vil der ikke være nogen investor som vil investere i.
Derudover så er beløbet så lavt at det er noget du kan spare sammen i løbet af et par måneder, og det er ikke for at skyde din ide ned tværtimod, jeg vil hjertens gerne hjælpe dig videre i processen og udbygge dit netværk, jeg arbejder hos Startup Central som er en platform og netværk for selvstændige og iværksættere :D 

Så du er mere end velkommen til at sende mig en mail på Mathiasaslak@startupcentral.dk så kan vi tage den derfra.

Med venlig hilsen
Mathias A. Jensen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)