Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Oct 17
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt tænke mig at lave en dropshipping butik, hvor leverandøren er fra DK eller måske Sverige/Tyskland. Egentlig kunne man godt have flere leverandører, og så udvælge de produkter man synes er spændende at have i sin shop.

Umiddelbart hælder jeg til at det skal være med ting til haven, da min hustru er gartner. Derfor er det nærliggende, og vi ville kunne sælge noget af det hun laver i butikken også. Men jeg ligger ikke 100% fast på det.

Grunden til at jeg godt vil lave den som dropshipping er, at jeg er rigtig god på den tekniske front. Både frontend og backend udvikling og digital markedsføring. Så hele den del kan jeg selv. Men jeg har ikke midler eller plads til lager, og jeg har heller ikke rigtig lyst til at skulle stå for pakning, forsendelse osv.

Jeg synes det er vigtigt at det er en leverandør som kan levere inden for få dage. Så det skal ikke være et eller andet kinesisk, hvor man sikkert også får problemer med told og moms.

Findes der stadig nogen som tilbyder dropshipping? Og vil man kunne have konkurrencedygtige priser? 

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Apr 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, mit indtryk er, at der stadig findes en del, som er villige til at lave en løsning pr. ordre. Det svinger så om deres b2b system fungerer rent teknisk til det - eller om du er nødsaget til at skrive dem en mail hver gang, du lander en ordre.

I fleste tilfælde skal du tage kontakt til dem direkte, da de ikke typisk skilter med dropshipping løsninger (eksisterende forhandlere er jo ikke så meget for det).
Tilmeldt 15. Oct 17
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må prøve at finde nogen som har produkter jeg synes kunne være spændende, og så tage kontakt til dem.

Det er mig ligemeget om deres system kan håndtere det, eller om jeg skal sende dem en mail. Det vil jo være det samme i min ende, om jeg skal lave en trigger på et ordresystem eller en automatisk mail. :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)