Hej Anette, det lyder jo godt med at udvide og skabe større synlighed.
Det er lidt en jungle og der er mange forskellige udbydere, der står klar til og hjælpe. Nogle er gode og andre er knapt så gode. Jeg har selv haft 2 hjemmesider og arbejdet med online markedsføringer i efterhånden mange år.
Jeg tror det er svært at give et entydigt svar på hvad der er det rigtige at vælge, men dette er hvad jeg umiddelbart kigger efter når jeg skal vælge.
1. Jeg vil gerne arbejde med mindre bureauer da der er mere syn for detaljen og jeg har følt at de bedre sætter sig ind i min forretning og virkelig kan hjælpe.
2. Jeg har erfaret at det kan give rigtig god mening at arbejde med specialist bureauer som altså kun fokuserer på et emne indenfor online markedsføring. Det kunne eksempelvis være SEO eller Google Ads, men ikke begge.
3. Jeg vil til Google Ads, og herunder Google Shopping, vælge at arbejde sammen med AdNudging (Adnudging.com). De er et mindre bureau som kun fokuserer på Google Ads. Hvis du skal bruge hjælp til SEO, så vil jeg tage fat på Ulrich fra Bonzer (Bonzer.dk).
Et andet godt råd kan være at bede om 3-4 reference kunder, som man kan ringe ud til og spørge ind til deres oplevelse.
Jeg håber at dette kunne kaste lidt lys over en ellers lidt uigennemskuelig branche 