Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Startpakke til iværksættere

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Grenaa
Tilmeldt 20. Sep 06
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :
[REKLAMEBUREAU]
Startpakke til iværksættere
Billigtrygsag.dk har i samarbejde med professionelt reklamebureau indgået et samarbejde omkring en professionel visuel identitet målrettet iværksættere. En flot designlinje giver mersalgHvis du vil fremstå som en seriøs og kompetent spiller på markedet. Så er det vigtigt, at din visuelle identitet er i orden. Husk at både logo, hjemmeside og tryksager er oftest dit eneste udstillingsvindue til resten af omverdenen.  Spar op mod 70% som iværksætter
Billigtrygsag.dk’s samarbejdspartnere har bl.a. lavet kampagner og designlinjer for et teleselskab; en virksomhed som producere overvågningsudstyr til PET/CIA/FBI og mange andre mellemstore og store kunder.
 Derfor er det en ære for Billigtrygsag.dk, at kunne tilbyde følgende rabataftale:
  • 20 – 30 minutters designmøde enten hos os eller pr. telefon
  • Logo ud fra specifikke krav og ønsker fra kunden.
  • 2.000 stk. brevpapir i farver
  • 2 x 500 stk. visitkort eller 1 x 1.000 stk. visitkort med tryk på begge sider
 (Normalpris: ca. 18.000 – 20.000)
Billigtrygsag.dk’s pris kr. 4.495,-

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:18

M4M:

Prøve at se følgende tilbud om en startpakke til iværksættere på http://www.amino.dk/forums/t/30876.aspx 

Jeg undrede mig første gang jeg læste indlægget. Jeg undrede mig anden gang da du linkede til den i et andet indlæg, men nu ved tredje gang bliver jeg sgu nød til at spørge. Tag det ikke ilde op ;)

"Husk at både logo, hjemmeside og tryksager er oftest dit eneste udstillingsvindue til resten af omverdenen."

Det lyder jo meget fornuftigt. Men det eneste du levere er da et logo og lidt brevpapir samt visitkort? Hvorfor er hjemmesiden så nævnt? Og hvordan kan de tre ting have en normalpris på 20.000 kroner?... et logo kan selvfølgelig altid koste mellem 500 og 250.000 kroner, men det skulle undre mig, hvis dine kunder plejer at betale 19.000 kroner for et logo.

Selve printene koster kun 920 kroner normalt, så tilbuddet går reelt på et logo til 3.575 kroner...

Hvis der er en hjemmeside med i det, tror jeg du skal skrive det mere tydelig.    

Tilmeldt 18. Nov 07
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 09:46

Man bliver som læser/iværksætter mere skræmt af at læse jeres Amino tilbud, rodet og uklare informationer.

Det må i da kunne gøre bedre, hvis i virkelig har med denne type af produkter at gøre. Lige før det lyder som en rodet MLM konsulent der skal have sin første kunde og er desperat.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)