Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

webshop ?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Oct 18
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder og tænker lidt over hvad jeg skal bruge til en webshop, jeg kan regne ud at jeg skal bruge nogle papkasser og en printer, smat noget papir til at kunne putte papiret ned i, så man kan se hvor pakken skal hen. Er der andre ting der mangler som jeg ikke har tænkt over

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du skal jo i alle fald sikre dig at du kan sælge de produkter du vil sælge, i konkurrence med denne verdens Amazon - smartguy - PCgadget og hvad de alle hedder, de som har storindkøb og dermed lave priser og samlet fragt af større mængder hjem. Kan du sælge samme kavlitet til deres priser?
Dernæst en SEO plaid for hvordan du overhovedet kommer frem i søgninger på nettet, så du ikke står på side 3 med dine varer 

Det er jo langt fra alle webshops som helt automatisk giver deres ejer et fint overskud direkte 

Venlig hilsen John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 17. Oct 18
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 07:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mange tak for rådet, den havde jeg så ikke lige tænkt på og det kan man jo umuligt gøre til at starte med. Det sætte jeg pris på, så faldt den ide til jorden og det er kun et godt råd du har givet her, mange tak for hjælpen

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 55
Fra  Intelligo Denmark ApS Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej, 

I stedet for at fokusere på det praktiske, og det ved jeg er langt det nemmeste og det der er sjovest, for det er det der skaber "en rigtig webshop" - så vil jeg foreslå du kigger på hvordan du kan skille dig ud i markedet. 

- Hvad er dine personlige styrker og svagheder

- Hvor kan du udvise ekspertise og autoritet

- Hvor er det du kan finde en lille niche hvor du kan blive den alt overskyggende ekspert på området?

Hvis du kan finde sådan en niche og du kan begynde at producere indhold som andre i nichen gerne vil interagere med, så vil du kunne skabe dig en god og sund forretning. 

Det er det allerbedste råd jeg kan give dig efter over 10 år indenfor webshop optimering. 

Med venlig Hilsen Julian F. Christmas.

Læs om konverteringsoptimering og webbureauet Intelligo her intelligodenmark.dk

Tilmeldt 17. Oct 18
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er også rigtigt men det er svært at skabe en niche tænker jeg. fordi jeg tænker at åbne en webshop med bøger, men der kan man ikke rigtig skabe en niche tænker jeg. Da det er set før. Så derfor tænker jeg i andre baner i stedet for, jeg tænker at finde på en anden ide i stedet for en webshop med bøger. Fordi det er set før og tror at det er svært at skabe en niche.

Men jeg ved godt hvad mine svagheder er og hvor mine styrker ligger henne, det er ikke det jeg skal bruge til noget. Men selvfølgelig er det godt at kigge på det er helt sikkert, for overhovedet at starte en forretning er jeg nød til at finde en partner der er villig til at gå med. Og jeg ved at det er svært at finde en partner. Fordi kontor er ikke min afdeling, jeg er mere arbejds typen der er villig til at lægge timer i arbejdet. Så derfor er jeg nød til at finde en partner der er villig til at sidde på kontoret for at få papirene ud af butikken, så ved skam godt hvor mine svagheder ligger og hvor jeg har styrke. Men helt sikkert også en ting at overveje. 

Tilmeldt 24. Apr 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Bestem først, hvem dit publikum er, og hvilke kanaler de besøger for at foretage et køb. Når du bestemte dig for kanalerne til at sælge dine produkter på, spild ikke din tid til at administrere hver kanal individuelt. Prøv at kigge efter værktøjer som DataFeedWatch.
Tilmeldt 17. Oct 18
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fortager heller ikke et køb før jeg er helt sikkert på at det er det rigtige jeg gør, det er derfor jeg spørger ind til det her. For ikke at miste på det, fordi jeg ved at der også skal seo ind over og det koster også penge for at få det gjort. Jeg ved der er mange udgifter i forhold til at starte en webshop op 

Fra København
Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 117
Fra  ThunderUSB Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja, det er som man tager det. Jeg har snart lavet min webshop i Wordpress, og det har kun kostet 40 kroner til .dk-domænet. Du kan sagtens klare SEO selv, det tager bare tid, ligesom alt andet gør, når man opstarter en virksomhed.

USB-C Hubs, adaptere, kabler til MacBook Pro, iPad Pro, bærbare, tablets billigt på ThunderUSB.dk.

Tilmeldt 17. Oct 18
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja men det er ikke så meget om det er 40 kr eller 100 kroner, men det er mere om der er kunder i det jeg gerne vil lave, derfor tester jeg det først i stedet for at bruge penge på noget der ikke er noget i, så det er ikke de der små penge der betyder så meget. Det er nok mere om der er besøgene til siden, og det er det jeg er igang med at teste nu. Og hvis der ikke er besøgende til siden så finder jeg noget andet og investerer mine penge i

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)