Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opdeling af nyhedsbreve indenfor samme kategori

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Aug 17
Indlæg ialt: 22
Fra  LK Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med-aminoer!

Jeg laver ofte nyhedsbreve som kan opdeles i kategorier, hvor mine abonnenter tilmelder sig min mailingliste for at få daglige mails i en periode. Lad os kalde det en slags bootcamp via mail.

Jeg er pt. ved at lave en "bootcamp" hvor man modtager en mail hver dag i 30 dage, og efterhånden som jeg opretter flere og flere, begynder det er blive noget rodet i min oversigt, hvor jeg også har skrevet nyhedsbreve som ikke har noget med denne bootcamp at gøre.

Jeg har søgt efter en måde at dele disse mails op på, så jeg har en folder eller en kategori kun med mails til mine forskellige bootcamps.

Ikke meget held endnu, så måske der sidder nogle kloge hoveder herinde, som har en smart måde at gøre det på, eller kender et mailprogram/plugin, der kan klare den opgave for mig.

Alle forslag tages imod med albuekram ☺

- Louise

Tilmeldt 7. Aug 17
Indlæg ialt: 22
Fra  LK Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået svar :) Mailchimp kan klare opgaven, så selvom jeg ikke er fan af Mailchimp, må det være det jeg skal bruge ;)

Fra København
Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 117
Fra  ThunderUSB Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise

Nu ved jeg godt at du har fået svar - men stort set alle plugins til nyhedsbreve understøtter kategorier/grupper. Så hvis du ikke er glad for Mailchimp, så kan du jo brude Sendgrid, Mailpoet, eller anden.

USB-C Hubs, adaptere, kabler til MacBook Pro, iPad Pro, bærbare, tablets billigt på ThunderUSB.dk.

Tilmeldt 7. Aug 17
Indlæg ialt: 22
Fra  LK Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Sebastian Winkelmann:

Hej Louise

Nu ved jeg godt at du har fået svar - men stort set alle plugins til nyhedsbreve understøtter kategorier/grupper. Så hvis du ikke er glad for Mailchimp, så kan du jo brude Sendgrid, Mailpoet, eller anden.

Hej Sebastian,

Tak - alle bud er meget velkomne! Jeg bruger Mailpoet, men kan ikke se hvordan jeg kan opdele mine nyhedsbreve i kategorier. Jeg har kigget på Sendgrid (som må være det der hedder Mailster?) - det ser ud til at være programmet for mig, hvis det er muligt at oprette mapper/kategorier.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)