Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kosmetiske indgreb til min hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jan 19
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag Amino

Jeg søger feedback på min hjemmeside https://beerpongkopper.dk/

Jeg har forsøget at sætte hjemmesiden sådan at den skal se voksen ud, men stadig vise lidt "lege" tøjs agtigt. Jeg arbejder stadig med at få tilrettet tekst, sådan det står uden stavefejl og gramatisk korrekt. 

Udover det nævnte, synes i så der mangler noget, eller noget der kan gøres bedre?

VH

Rasmus

Beerpongkopper.dk

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Opbygningen af din side kan jeg godt lide, men føler at elementerne er lidt for store. Prøv at zoom din browser ud til 60-70%, jeg føler det giver et bedre overblik på siden.

Nice at du har fået opsat facebook pixel på siden. Det ser dog ud til at du ikke har indstillet dine standardhændelser i din pixel - viewcategory, viewcontent, addtocart, initiatecheckout. Du får noget flere muligheder ved at opsætte disse. Både i forhold til retargeting, men også i forhold til fremtidige lookalike audiences du kan lave.

Din load speed er meget langsom - 6,6 sekunder. Du bør 100% gøre noget ved dette - det kommer til at koste mange konverteringer. Ved et hurtigt kig, så få i første omgang et cache plugin installeret ala WP Fastest Cache og et billede komprimeringsplugin ala kraken.io. 

Tilmeldt 11. Dec 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Overordnet set synes jeg at det er en rigtig fin shop - især forsiden kan jeg godt lide :-)

Der er dog et par ting jeg tænker man kunne arbejde lidt på:

  • Få lavet et logo i høj opløsning og i vektor grafik, hvor man får teksten ved siden af ikonet med de to kopper - det er ret svært at se logoet lige pt.
  • Udvid din menu, så den ikke blot hedder "Butik" - lav kopper osv. som selvstændige menupunkter og ikke som en del af en dropdown og smid evt. kontakt os og om os over i en sekundær menu, måske ved siden af kurv ikonet
  • Giv noget mere incitament til at tilmelde sig nyhedsbrevet du har i footeren - der bliver nødt til at være en eller anden fordel ved at tilmelde sig det, ellers er det meget svært at få nogen til det
  • Lav så sorteringerne efter kategori og pris er åbnet på https://beerpongkopper.dk/beer-pong-udstyr/ - altså så man ikke selv skal åbne dem, ellers bliver der lidt tomt i din sidebar
  • Du kunne evt. også give din footer en svag baggrundsfarve (måske en meget lys grå) eller lave en divider over den, så det ikke bliver så meget "hvidt i hvidt"
  • Evt. tilføjelse af kort logoer fra de betalingskort du modtager
  • Sæt labels til venstre i din kontaktformular på kontaktsiden i stedet for at de stå til højre - det samme med indsend knappen
  • Både kurv og checkout er meget standard woocommerce - måske kunne du arbejde lidt med hele checkout flowet

Håber det var lidt hjælp til nogle små ting du kan kigger mere på.

Mvh

Søren

Fra Herning
Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Jeg har mest kigget på dit mobilsite og er faldet over din header

1) Dit logo er meget små

2) Dine USP's står lidt kluntet

3) Der er 2 menuer (footermenu og hovedmenu fra desktop)

Derudover synes jeg det kunne være fedt med mere amerikaner stemning :)

E-commerce og online marketing nørd. Ejer webshoppen 

www.vikleliv.dk 

Tilmeldt 6. Jan 19
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres svar! de fleste af tingene har jeg fået ændret!
Jeg er taknemlig over i alle 3 tog jer tid til at kigge og komme med feedback.

Med min mobil menu, så det bestemt også noget jeg har prioritering højt på skal laves.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)