Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PwC har sendt os i inkasso baseret på ét møde.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Pythonrap:

Henning33:
Der er gjort indsigelse mod betalingskravet hvilket resulterede i at inkassofirmaet i dag har skrevet at kreditor fastholder betalingskravet. Der fremføres en mulighed: Betal.

Du skal huske, at hvis du kører sagen selv, så har du tabt. Som Carl Henrik Rørbeck udtaler: "Det danske retssystem er plumråddent".

Retterne i DK afsiger altid dom efter de forskellige inkassofirmaers påstande. Uanset hvad du fremsender.

Sandheden er i højere grad, at man selvmødere agerer som "selvmordere". At man vader ind i en retssal og tror at nogen overhovedet interesserer sig for hvad vedkommende "synes" og "føler" er så dumt som noget kan være. De "selvmordere" jeg har haft fornøjelsen af at stå i mod, har gjort det så useriøst, at du ingen gang kan forsvare det med, at de ingen juridisk viden har.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Hej Henning

Som jeg læser dit indlæg, har I givet både jeres tidligere revisor og PwC indtryk af,

I ønskede et samarbejde med PwC. PWC burde have skrevet til jer inden mødet

og gjort opmærksom på, at et orienterede møde koster absurde 5.000 kr.

Hvis I ikke har dokumentation for, at mødet var gratis - kommer I til at betale et

eller andet, som byrettens dommer fastsætter som rimeligt.

Jeg vil anbefale at I får forligt sagen med PwC inden selskabet sender sagen i retten.

PwC kan ikke sende sagen i fogedretten, såfremt I udtrykkeligt og skriftligt har bestridt,

at PwC har et krav.

Med venlig hilsen

Jacob Berner Rue

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)