Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate: Kontakte annoncøren direkte?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Dec 19
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at stable et lille “amatør” affiliate site på benene. Vi laver det udelukkende for at forstå noget brugeradfærd hos vores målgruppe - ikke for at tjene penge.

Vi har 6-7 relevante annoncører i kikkerten. I den forbindelse tænkte jeg på, om det er bedst kan betale sig at kontakte annoncøren direkte og lave en aftale om salg - eller det bedst kan betale sig at gå igennem et netværk som F.eks. Tradedoubler (nævn gerne andre relevante)

Det vil naturligvis tage væsentlig længere tid at lave aftaler, derfor vil jeg da helst gøre det via et netværk...

Når jeg ikke blot linker til annoncøren uden videre, skyldes det, jeg gerne vil have nogle kampagner hvor brugerne får rabat.

Fra Oslo
Tilmeldt 3. Feb 13
Indlæg ialt: 57
Fra  Fonvig Group Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hei, 

Fordelen ved at lave aftaler direkte når det gælder affiliate marketing er, at du får en højere provision og andre fordele som eksempelvis tilbagevendende affiliate indtjening, som man ser ved eksempelvis Bet365 hvor du får livstids provision på alle indbetalinger på de kunder du henviser. 

Da jeres hovedmål ikke er at tjene penge, ville jeg klart anbefale at benytte et affiliate netværk eller flere også udvælge dem som passer til det pågældende formål. 

Dette vil være den mest effektive måde, med udgangspunkt i at indtjeningen ikke er det primære mål.

Partner-Ads er eksempelvis er godt sted, hvor de har mere end +1000 affiliate programmer.

Steffen Fonvig | Stifter af Fonvig Group

Tilmeldt 6. Dec 19
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen - tak for god info. Tjekkede partner-ads ud og de har desværre ingen af de virksomheder vil gerne vil ramme. Jeg har derimod fundet andre som har en enkelt eller to. F.eks. adservice.com

Mit spørgsmål er, om det er muligt at mikse frit op - så man tager en enkelt annonce fra forskellige netværk

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 510
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Vejle
Tilmeldt 31. Mar 20
Indlæg ialt: 12
Fra  Grow media ApS Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kan bestemt selv vælge, der er utrolig meget frihed hos de fleste affiliate netværks, derfor det er så dejlig nemt at arbejde med.

Men som der også bliver sagt tidligere, skal du huske på det bare er endnu et led som skal betales for deres service. Så kan du selv klare det, uden bøvl og besvær, ville jeg sikkert gå den vej :)
Tilmeldt 26. Dec 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Thank you for sharing superb informations. Your website is very cool. I’m impressed by the details that you have on this website.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)