Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af webshop

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Oct 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Indexed Webbureau Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du selv ønsker at oprette og stå for webshop så prøv de gratis demoer som de fleste hosted webshops tilbyder:

shopify.com

shoporama.com ( her får du personlig support )

dandomain.dk

smartweb.dk

Hvis du i løbet af 2 timer kan få opsat det meste af en alm. webshop med betaling og fragt og du syntes godt om systemet så går du videre med den du har det bedst med.

Hvis du derimod vælger et bureau som skal lave den for dig, så start en dialog med dem i stedet. De har ofte erfaring med flere systemer og ved hvad der passer bedst til netop dig.

Personligt har jeg lavet mange woocommerce webshop igennem mange år men idag bliver den fravalgt til fordel for de mere api baserede løsninger som shopify da man her ikke skal bøvle så meget med hastigheden bagefter.

Løsninger som Magento og Prestashop er i mine øjne forældede og tunge løsninger som ikke duer til små og mellemstore webshops. Hold dig fra disse 2.

Fra Aars
Tilmeldt 22. Apr 20
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :
God dag allesammen,
Den er min første post.

Jeg har en erfaring for brug web-shop, jeg er ikke en tekniker, man jeg kan hjælper for valg en platform fordi er svært for alle.
Jeg har læst nogle rigtig god rådgivning i den post og jeg har nogle personal spørg.

Når vi skal tænker på en web-shop er svært fordi nu vi kan bestemmer fra mange forkelige systemer og varianter, vi læse mange pris, abonnementer og platform, hvis du har ikke erfaring og hvis du skal starte, du skal organisere dine tanker.
Jeg skriver en list med første selv-spørgmål:

- Hvor mange produkter jeg har nu?
- Hvor mange produkter jeg vil gerne salg i fremtid?
- Hvilke kompetence jeg har?
- Hvilke kompetencer jeg vil "køb" fra tekniker?
- Hvor mange platform jeg skal brug for mine salg? (F.ex Amazon, eBay osv)
- Min Web-Shop skal integrere med andre software? (Regnskab, PaySystem, Database, CRM, CSV fra andre firma, DropShip osv)
- Er min hovedjob?
- Jeg vil lære hvordan virke og jeg skal tænker til andre vigtigste ting i min firma?

Jeg tror med denne svar, vi kan formulare en første profil og en ide' for hjælpe.

Fra alle forslag, vi har "automatik platform all-in-one", here vi har mange ting nemt, klar, og med nogle click vi kan laver en flot hjemmesider, og vi har mange Apps for arbejde med mange andre systemer, vi kan lære hurtig og vi kan er autonom med lidt kompetencer.
Fra denne vi har mange forslag og vi skal betaler en "leje" for brug, nogle platform tæller produkt, nogle andre kunder og storage.
Negativ, for min erfaring er hvis din web-shop blive store og i kort tid du har mange produkt, og skifter en platform er altid svært, koster penge, andre tekniker og mange andre stress.

- bigcommerce.com

- shopify.com

Efter den vi kan bestemmer at vi vil er autonomi i alt, og vi kan bygder vores virtual-butik som en firma-tøj, præcis som vi ønsker det, man here vi skal har nogle kompetence og vi skal har en godt "teknik ven" ;-) man er vigtig har en professionel hjælp, det afhænger af hvor mange vi vil lære alene og læse på kursus osv osv.
Hvis vi har tid og passions vi kan balancere vores arbejde med professionel og spørge en hjælp for specifik ting, man vi skal har klare og præcise ideer, fordi en tekniker er ikke en baby-sitter og en psykolog, arbejde for dig. Jeg skriver den fordi mange kunder laver alene hjem mange dum ting og efter ringe til professionel "Hej, i 10 minutter kan du fix den problem?" og virke ikke fordi han skal læse alle din arbejde og fix.
Man på den vej vi kan har en rigtig god produkter, ja er sikkert at hvis professionel bygder alle projekt er bedste vej, man koster penge, for lille firma mange gang er svært, når du starter med din lille firma du har mange andre udgift og du vil gerne starte.

Med en systemer jeg kan anbefale (læse plug-in i hjemmesider):

- magento.com

- joomla.org
Virtue-smart

- wordpress.com
WooCommerce

- prestashop.com

Jeg har brug alle sidste platform, med mine produkt, jeg har prøvet mange forkelige situationer og jeg har arbejde lidt med andre mine venner teknik og vi har snakkede maget sammen om denne argument.

Hvis jeg skal er honest, på min sidste firma efter el lang lang vej med test og penge, jeg har købt en platform fra en godt firma, lavet i .net med server og client, man jeg havde 17.000 produkt og jeg ville have 40.000, de var min "ultimate-projekt" ;-) de var fantastisk.

Vi kan har mange forkelige systemer, og nogle gange vi skal skifter på vej, fordi når vi starter vi har ikke penge og lidt penge, og i løbet af, vi kan snakke med andre firma, lære eller kender en godt teknik og i fremtid laver en "porting" til en andre og bedre platform.

Jeg håber at jeg har skrivet en artiklen for jeres interesse og for snakke sammen, hvis jeg har skrivet nogle fejl i kan kommentere nedenfor og jeg accepterer rådgivning.

V.h.
Mattia

P.s.
Undskyld for min dårligt Dansk sprog, man jeg kan ikke venter at blive en professor for snakke om mine kompetencer, jeg lære på vej også med jeres hjælp.
Fra Herning
Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg startede selv op med Shopifi for ca. 1 år siden med siden www.vikleliv.dk , og er super godt tilfreds

Største fordel er den nemme opsætning og de mange gode Apps. Perfekt, hvis man vil have en standard shop, og kunne fokusere på sin markedsføring-

Det største minus ved Shopify er prisen, hvis du gerne vil have et internationalt site med mange lande og valutaer. Så skal du op i et Shopify Plus abonnement til 2000$

Det kan også godt blive dyrt, når du runder 1. mio dkk om måneden i omsætning, da abonnementet afhænger af omsætningen.

E-commerce og online marketing nørd. Ejer webshoppen 

www.vikleliv.dk 

Tilmeldt 12. Aug 20
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Kender en del der bruger Shopify og Shoporama, og alle er meget tilfreds med dem. Med Shoporama får du ligeledes et fedt, dansk netværk med i købet.

DanDomain kender jeg faktisk ikke rigtig nogen, der er ovenudtilfredse med deres løsning. Det er SUPER svært at navigere rundt i, og hvis du får et SEO-bureau til at lave noget arbejde for dig, kommer de til at bruge alt deres tid med at finde ud af, hvor søren man kommer ind til de forskellige ting og customizer.

Så altså, er du helt ny i faget, vil jeg nok gå med Shoporama.
Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick:
DanDomain kender jeg faktisk ikke rigtig nogen, der er ovenudtilfredse med deres løsning. Det er SUPER svært at navigere rundt i, og hvis du får et SEO-bureau til at lave noget arbejde for dig, kommer de til at bruge alt deres tid med at finde ud af, hvor søren man kommer ind til de forskellige ting og customizer.

Så har du dæleme valgt det forkerte SEO-bureau 😊 Jeg kan hurtigt henvise dig til en håndfuld bureauer, som har styr på tingene og sætter det op lynhurtigt.

Har du iøvrigt prøvet vores nye webshopsystem? Der tror jeg, at du få vil få en helt anden oplevelse.

Skriv til mig, hvis du er interesseret - så sørger jeg for, at du får en demo og produktgennemgang 👍

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter mange år med forskellige webshops nyder jeg nu at bruge Shopify, det er så brugervenligt og forskellige tema kan uploades og rettes til så du får det lige som du vil have det - endvidere fungerer det bare og der er folk der tager sig af det kører upåklageligt konstant - der er mange ekstra features der kan kobles på online forretningen bliver endnu bedre at holde styr på og som hjælper de besøgende

Kan kun anbefale den - recwatches.com og pitotwatches.com samt hamtun.co er allesammen shopify :)

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Odense
Tilmeldt 13. Aug 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi bruger shopify hos os. Jeg syntes overordnet set, at det er en rigtig fin løsning. Den er meget firkantet i forhold til URL-struktur, men ellers enormt velfungerende og nem
Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er helt håbløst at rådgive dig, uden en tilbundsgående kravsspecifikation.
Sorry to say men du kan ikke rigtigt bruge nogle af de svar du har fået i denne tråd - de rådgiver i blinde.

Nu får jeg sgu nok en masse 1 stjernede anmeldelser - men jeg tager chancen :-)

Tilmeldt 4. Nov 14
Indlæg ialt: 50
Fra  www.Oplader.dk Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Wordpress er vejen.

Nem at bruge og ændre i fremtiden. Næsten alle plugins bliver lavet så du nemt kan integere regnskab, seo værktøj, lagerstying osv.

Der findes et hav af folk som kan hjæpe hvis du skal have ændret noget eller hjælp.

Fra Århus N
Tilmeldt 11. Jul 20
Indlæg ialt: 36
Fra  Betbetter IVS Skrevet kl. 00:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pernille.

Alt efter hvilken størrelse dit site skal have, så vil jeg da anbefale at du vælger enten Shopify eller Wordpress. Shopify's sider er som regel altid meget hurtige og det kan være nemt at enkelt og sætte op. Kommer du til at skulle have noget kode der på kommer det til at koste dig, ligesom med alle andre systemer. Vælger du Wordpress og woocermerce, så betaler du ikker hver måned som på shopify. 

Jeg vil sige at det er meget svært at vælge, men Shopify ville jeg klar vælge hvis der er tale om en webshop med under 100 produkter. 

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)