Jeg har utroligt mange spørgsmål omkring disse emner, men for nu holder jeg mig til basic. Jeg vil gerne købe noget ejendom, men mangler nogle for og imod argumenter i forhold til om jeg skal købe et hus/lejlighed, renovere det og forsøge gensalg, eller leje det ud i stedet. Hvad giver bedst mening for mig? Lidt om mig: Studerende, bor i århus, har penge til udbetaling op til 100k og har omkring 4-6k tilgængeligt hver måned, plus et sikkerhedsnet på 50k. Derudover har jeg lidt svært ved at finde ud af, hvad man kan forvente af omkostninger. Der er en udbetaling og en månedlig ydelse til lånet. Derudover nogle skatter og afgifter? Hvis der bliver renoveret skal jeg nok forvente omkring 300-500k i omkostninger der også og hvordan foregår betalingen til dem? Er der nogle essentielle ting jeg skal sætte mig ind i inden jeg begiver mig ud i dette udover de ting nævnt ovenover? |
Informationshajen:Hej
Er der nogle essentielle ting jeg skal sætte mig ind i inden jeg begiver mig ud i dette udover de ting nævnt ovenover?
Finansiering. Jeg tvivler på at du får lov af banken, men start med at tale med dem for at få det afklaret.