Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

VAT nummer i UK

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Aug 17
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen, 
Jeg kommer lige med et sent post kl 00:12 midnat :D 
Jeg skal til at starte med at sælge på Amazon UK om 2 måneder, hvor jeg fylder 18 år og kan oprette et CVR uden nogen problmer.
Men ville lige høre om der er nogen herinde, som har et VAT nummer i UK og hvormeget det koster at få oprettet et? :-)
Når jeg søger på "VAT nummer i uk" Så popper der et cvr nummer op, men det kan da umuligt være det samme? :D 

Bedste hilser 

Fra København
Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 117
Fra  ThunderUSB Skrevet kl. 10:06

Det er det samme. Du skal bare have er CVR nummer, som er gyldigt. Da er VAT DK efterfulgt af de otte cifre.

USB-C Hubs, adaptere, kabler til MacBook Pro, iPad Pro, bærbare, tablets billigt på ThunderUSB.dk.

Tilmeldt 7. Aug 17
Skrevet kl. 10:24

Okay, så jeg skal enlig bare oprette et cvr nummer også er det ligesom 2 fluer med et smæk? :) 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47145
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:00

Ved reg af CVR i DK får du mulighed for at sætte kryds i moms og får DANSK momsnummer
SKal du momreg i UK skal det ske via company house i UK men det burde ikke være nødvendigt, da momsgrænsen er høj i UK

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 7. Aug 17
Skrevet kl. 11:27

Okay, så når jeg skal til at oprette et cvr nummer, så skal jeg sætte kryds ved momsnummer, så jeg også får det med i registereringen af virksomheden. 
Og der vil ikke være problemer mht at sælge på Amazon UK? Jeg kan sagtens bruge et dansk vat nummer, eller? :) 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12857
Skrevet kl. 11:50

Det virker ikke til at du har gjort dig nogle tanker om hvad det vil betyde for dig at UK meget snart forlader EU.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47145
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:06

Du kan sælge med dansk moms til private i UK så længe de teknisk er i EU told og momsmæssigt i år - og afhængig af hvilken fortsættende aftale de laver, med eller uden moms når de er trådt teknisk helt ud.Her kan der så også blive told for kunderne men ingen aner det endnu

Den engelske momsgrænse er meget høj - husker den ikke i hovedet, så du kan sælge med dansk moms på til den

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)