Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nemid nøgleApp

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 92
Fra  Lejegruppen ApS Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har i forvejen nemid nøgle app privat og NemID nøgle app til min erhvervskonto, men jeg har tre nemid' er mere, da jeg har 3 CVR numre, alle som aps, to selv og det sidste som medejer, så det må være som medarbejder nemid.

Har jeg mulighed for at få nøgle app til de tre CVR numre også? Jeg kan ikke helt se man kan tilknytte flere NemID under sin nøgle app og man kan jo ikke hente den flere gange. Hvad gør man?

mvh Jacob 

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 04:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej. Har du taget kontakt til NemID? Hvad siger de?

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ved godt at det ikke er det du spørger, men er du klar over at nøgleappen er så usikker som et billigt hængelås i kombination med en stålsav?

Albert

Fra København
Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 117
Fra  ThunderUSB Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har en rooted Android kan du godt duplikere app'en. Ved dog ikke hvordan det er med sikkerhed, og jeg tror næppe det er en løsning men anbefaler. Har du prøvet at hive fat i deres support?

USB-C Hubs, adaptere, kabler til MacBook Pro, iPad Pro, bærbare, tablets billigt på ThunderUSB.dk.

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også bare downloade appen i Windows eller på en Mac, og dekompilere derfra. Se fx. her: https://medium.com/swlh/an-android-hacking-primer-3390fef4e6a0
(læs også min kommentar i bunden af artiklen).

Men uanset om du duplikerer appen eller ej; sikkerhedstjekket (om du er den rette person til at benytte appen) foretages på selve enheden, først når du bruger slideren til at godkende en NemID-anmodning bliver der kommunikeret mellem appen og Nets' servere. Så hvis der bruges en såkaldte "Man In The Middle"-hack (MITM, hvor nogen opfanger signalet mellem enheden og B-stationen (antennen), så er hele godkendelsessystemet værdiløs.

Albert

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)