Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan det have betydning for SEO at konvertere en staging site til live site?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Apr 20
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.

Jeg er ved at lave en ny hjemmeside med et nyt og hurtigere tema. Jeg har derfor lavet en staging site som jeg planlægger at konvertere til en live site efterfølgende - og altså erstatte den nuværende side. Jeg er dog meget i tvivl om, hvorvidt det vil have store betydninger for SEO. Er der nogen, der har forstand på det?

På forhånd mange tak!
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du sørger for at der er en 301 redirect på gamle urls mod de nye og du ellers overholder alle SEO "regler" så kan det hjælpe meget - men der vil næsten altid være nogle betydninger.

Tilmeldt 8. Apr 20
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Niels. Tusind tak for dit svar. Kan du komme nærmere ind på SEO-reglerne udover at jeg skal redirecte de gamle urls? Så du mener ikke, at min side, der nu ligger øverst på google ved søgning på "mentalisering", kan falde langt ned?
Tilmeldt 8. Apr 20
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Vil du foreslå en anden metode end en "staging site", hvis jeg vil opdatere temaet og foretage ændringer på min nuværende hjemmeside og undgå at komme til at lave afgørende fejl?
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Centerformentalisering:
Kan du komme nærmere ind på SEO-reglerne

Jeg kan henvise dig til hvor du kan få mere info

https://www.demib.dk/webshop/seo-boeger

Der kan du hente en gratis version og jeg kan godt anbefale dig at betale for den fulde version.

Det jeg selv gør når jeg laver rettelser til eksisterende sites så laver jeg mine rettelser i en udviklingsversion som kun jeg (og kunden) har adgang til. Når alt er rettet så kopierer jeg de rettelser ud på live-sitet. 

Tilmeldt 8. Apr 20
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for det! Problemet er bare at jeg ikke kan kopiere tema-rettelserne ud på live-sitet?
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Centerformentalisering:
Tak for det! Problemet er bare at jeg ikke kan kopiere tema-rettelserne ud på live-sitet?

Hvis du sidder med WordPress så er jeg ude :D Det kender jeg ikke nok til at kunne hjælpe i.

Nogle gange skal man kopiere hele det nye site oven i det gamle - men der skal du have fat i nogle der kender det CMS du sidder med.

Tilmeldt 8. Apr 20
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja jeg sidder netop med Wordpress. Men tak for din hjælp! Er der andre der ved noget om wordpress og staging sites ifht. SEO?
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)