I kan evt. tilmelde jer partner-ads. Her kan i sætte regler som f.eks. at affiliates ikke må benytte Facebook eller Google ads til annonceringen (så i ikke konkurrerer med hinanden).
Dertil kan i kræve at affiliaten fortæller hvor og hvordan de vil markedsføre jeres produkter. I godkeder herefter kun hvis det lyder interessant for jer.
Den bedste rådgivning får du klart fra selve affiliate netværket, da de har samme interesse som jer - flest mulige salg.
Som affiliate publisher kan jeg anbefale jer at oprette jer hos flere forskellige netværk hvis i har overskudet og tiden til det og ikke mindst oprette ekstraordinære kampagner, som eksempelvis Lead-kampagner med en lav CPA (4.00 - 20.00 kr.) - Så får i hurtigt publishers opmærksomhed på de forskellige affiliate netværk.
Jeg vil anbefale dig Adservice eller Digital Advisor til disse lead-kampagner, da de arbejder meget med disse.
Tak for det fine svar, Steffen! Vi ser lige om den første kampagne kan komme ordentligt fra start og så kan det være, at vi begiver ud på flere affiliate-eventyr :)