Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO efter inaktivitet på hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 23. Dec 14
Indlæg ialt: 123
Fra  Orberg Medie Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Vi havde tidligere, på http://obtineo.dk/, gode placeringer på Google på søgeord som 'billigt logo'. Siden har i lang tid nu været inaktiv, hvor vi ikke har taget i mod opgaver, og den er i mellemtiden også faldet gevaldigt på Google. 

Er der noget bestemt, man bør tage højde for, når nu siden tidligere har haft en høj SEO rank og nu er faldet? Eller er det bare at klø på, som vi gjorde i sin tid? 

De bedste hilsener, 

Silas. 

Tilmeldt 13. Apr 14
Indlæg ialt: 38
Fra  Lej-Soundboks.dk Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lange,

Det er først og fremmest ærgerligt at I er røget længere ned rent SEO mæssigt.
Som du selv nævner, så kan søgemaskinerne ikke lide, at en side er inaktiv og der ikke sker noget.

Start med at gøre hvad I gjorde før. Lav evt. en blog, henvis til jeres partnere og hvad der ellers måtte være.

Gør hvad I er gode til! 

Udlejning af Soundbokse i hele Danmark fra Lej-Soundboks.dk | Lyden til din fest

Fra Aalborg
Tilmeldt 23. Dec 14
Indlæg ialt: 123
Fra  Orberg Medie Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret! 

Har du (eller andre) gode forslag til SEO bloggere, jeg bør følge? 

Fra Herning
Tilmeldt 9. Nov 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

En god idé kunne være at oprette en blog på jeres hjemmeside, hvor i skriver artikler om det jeres potentielle kunder kunne finde på at søge på. Det giver jer mulighed for at tiltrække mere trafik og opnå en højere SEO-rank. Et eksempel på en artikel kunne være: "Gode råd til dit næste logo".

Jeg har stor erfaring med at skrive informationsartikler med højt SEO-indhold og arbejder også med det i mit nuværende job. Jeg arbejder dog på deltid, så jeg har tiden til at hjælpe jer med sådanne blogindlæg.

Lad mig høre om dette kunne have jeres interesse. Jeg har ikke høje krav til løn, da jeg synes glæden ved det ligger i min interesse til arbejdet. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 23. Dec 14
Indlæg ialt: 123
Fra  Orberg Medie Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 26. Mar 20
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Herning
Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

E-commerce og online marketing nørd. Ejer webshoppen 

www.vikleliv.dk 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)