Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flyt SummaSummarum 3.5 til ny maskine - umuligt?

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 22. Jun 14
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Bare for at sige at jeg ikke har problemer med at folk deltager i en åben debat, bare de holder sig indenfor skiven og det mener jeg helt klart var tilfældet her.

 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Sv J:

Hej

Bare for at sige at jeg ikke har problemer med at folk deltager i en åben debat, bare de holder sig indenfor skiven og det mener jeg helt klart var tilfældet her.

 

du og Eys wide som har vennen der mangler filen - kan jo lige følge op OM det lykkes at overdrage og om det gik med at omdøbe extension og maile eller om I skulle via noget fildeling  fælles directory. 
Jeg har som nævnt ikke nyere end 4.23 at tilbyde - og bruger i øvrigt summa i den version uden problem stadigt.

Kan nævne en anden work-around hvis man har fået den slettet i en computer og dermed IKKE kan indlæse ny exe (uden at nulstille computer 100%) Så kan man med en USB dongle starte i Linux og emulere windows - så kører summa perfekt på maskinen hvis den startet som linus med win emuleret  

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 7. Mar 21
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej
Ja så har jeg også problemet at jeg skal have ny computer og min gamle summa summarum version kan ikke aktiveres på trods af at jeg faktisk har betalt for programmet. Alt mit regnskab har jeg lavet i den og vil nødig skifter. Er der stadig hjælp og henter hos jer. Jeg har bare et meget simpelt regnskab og har den kørende på min gamle computer men vil gerne flytter den til min nye. bedste hilsener Heike
PS når jeg har flyttet filerne afviser den og installere programmet .... jeg tror den nuværende version da er aktiv på min gamle computer er 3.8.1
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Ghaha:
Hej
Ja så har jeg også problemet at jeg skal have ny computer og min gamle summa summarum version kan ikke aktiveres på trods af at jeg faktisk har betalt for programmet. Alt mit regnskab har jeg lavet i den og vil nødig skifter. Er der stadig hjælp og henter hos jer. Jeg har bare et meget simpelt regnskab og har den kørende på min gamle computer men vil gerne flytter den til min nye. bedste hilsener Heike
PS når jeg har flyttet filerne afviser den og installere programmet .... jeg tror den nuværende version da er aktiv på min gamle computer er 3.8.1

Bare for at være sikker DU har en summa.exe programfil og du installerer den på en helt frisk computer. - Du skal ikke aktivere den når du starter - men vælge prøveperiode og har så 8 dage til at indlæse systemsikkerhedskopien fra summa fra din gamle maskine - du skal ikke indlæse andet kun exe program filen og så få alt andet over via stytemsikkerhedskopi i prøve perioden

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)