Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Diskussion om Løvens Hule er Public service eller en mulighed for gratis reklame

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 595
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person

Ravn:

Ulrik Kristiansen:
seerne er ikke nødvendigvis i dit markeds målgruppe

Den holder ikke helt for stort set alle produkter virker meget castede efter seerne - vi ser f.eks aldrig nogle super avancerede / svært forståelige tekniske produkter indenfor naturvidenskab, ingeniør kunst, eller medicin - lidt mærkeligt da der er rigtigt mange ivæksættere indefor de områder

med over 600 tusinde seere må man nok sige der er tale om en stor reklameværd som ville koste mange billioner at opnå på anden måde.

https://www.dr.dk/om-dr/nyheder/ugens-tv-top-10-661000-seere-gik-ind-i-loevens-hule

Jeg tror nu også at det har rigtig meget at gøre med at ingen af "løverne" har nogen teknisk baggrund. De tjener alle deres penge på web shops o.l, og det ville være et kæmpe plus hvis der var tekniske investorer ala Asger Aamund

Fra Valby
Tilmeldt 12. Apr 16
Indlæg ialt: 199
Fra  WordPress-værkstedet Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Ulrik Kristiansen:
seerne er ikke nødvendigvis i dit markeds målgruppe

Den holder ikke helt for stort set alle produkter virker meget castede efter seerne - vi ser f.eks aldrig nogle super avancerede / svært forståelige tekniske produkter indenfor naturvidenskab, ingeniør kunst, eller medicin - lidt mærkeligt da der er rigtigt mange ivæksættere indefor de områder

med over 600 tusinde seere må man nok sige der er tale om en stor reklameværd som ville koste mange billioner at opnå på anden måde.

https://www.dr.dk/om-dr/nyheder/ugens-tv-top-10-661000-seere-gik-ind-i-loevens-hule

Hvis du sigter på alle, rammer du ingen. Det er ikke god marketingsstrategi hvis du har begrænsede ressourcer (og det har du altid).

Men jeg medgiver at hvis du klarer at lave et fornuftigt pitch så har du fået gratis eksponering til en rimelig stor seergruppe, og hvis bare 1 procent af dem er interesseret i dit produkt (og du har det klar til salg), så kan det muligvis ses som et significant sales bump for en relativt lille investering (dvs. forberedelsen til programmet).

Jeg vil så sige at det vil næppe koste "billioner" at nå ud til 600.000 seere i primetime. Så meget tror jeg ikke engang TV2 tager for deres reklamesegmenter (som du selv styrer og målretter, uden irriterende løver til at distrahere seeren :-).

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Ulrik Kristiansen:
Jeg vil så sige at det vil næppe koste "billioner"

Beklager der skulle naturligvis have stået millioner ;-) 

Tilmeldt 13. Apr 14
Indlæg ialt: 38
Fra  Lej-Soundboks.dk Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er helt enig i de andres svar. Det er lidt to-delt. 


For den almene dansker, er det jo et mega fedt program - også langt federe end så mange andre i dagens Danmark. 

Udover det, er det jo et kæmpe boost til virksomhederne der er med. Jeg er sikker på at de sagtens selv kunne søge det ved løverne eller finde andre dygtige investorer. De har bare de største balls, og lykkedes at gå hele vejen ofte. 

Det er derfor svært at dele op. 

Udlejning af Soundbokse i hele Danmark fra Lej-Soundboks.dk | Lyden til din fest

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)