Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontorleje 3 måneders opsigelse under Corona, skal jeg betale for ingenting?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 16. Feb 20
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

... slettet

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 03:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Cookie - John Hannover:

Der er jo intet i corona lov som siger, at indgåede aftaler nu ikke skal overholdes. Man kan tale med udlejer om hjælp, men kan få støtte efter div ordninger hvis man taber oms fra 40 - 100% men ja - juridisk skal du betale efter den kontrakt du har indgået - og hvor du jo har ret at komme på den flexplads - og som du beskriver det, tilmed jo formentlig er noget nær alene  på det kontor uden smitterisiko

Jeg er 100% enig med John i det rent juridiske, der har du indgået en aftale, og du er ikke umildbart omfattet af nedluknings forbuddet. 

Men du kunne jo starte med at tage fat i din udlejer, forelægge denne din situation, og spørge om I ikke kunne finde en løsning i denne helt ekstra ordinære situation. Uden at kende din udlejer, er jeg ret sikker på, at de har forståelse for, at mange inkl dig er kommet i klemme pga corona virus, og de derfor er åbne for at finde en løsning til gavn for begge parter. For de vil sikkert gerne have dig som lejer igen, når tingene vender retur til det normale.

Så gå i dialog med din udlejer, det er en meget mere konstruktiv løsning, fremfor at blive lidt små knotten oven svar fra andre på et forum :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)