Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idéer til domæne

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Mar 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer,

Jeg er lidt på bar bund i forhold til et domæne til min kommende virksomhed.

Vi sælger okklusionsbånd til både arme og ben.


Har I idéer til fængende navne?

Jeg har selv tænkt på: okklusion-fitness.dk, men jeg tænker, at det kan gøres bedre.


Tak på forhånd :-)


Vh
Iværksætteren
Tilmeldt 16. Feb 20
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville nok satse på et brand navn i stedet. Licesom f.eks Amino som egentlig ikke fortæller hvad der sælges eller hvad det er.

Hvis i kun sælger okklusionsbånd, så tror jeg godt nok du får det hårdt - men det er jo kun MIN mening. Jeg håber, at jeg tager fejl.

Er brand navn er især godt fordi du kan udvide dit sortiment med stort set ethvert produkt, hvorimod okklusion-fitness.dk egentlig kun henvender sig til et enkelt produkt!

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 03:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Morten nævner et par ret cool værktøjer til det her :)

Tilmeldt 17. Mar 20
Indlæg ialt: 26
Fra  Pressemeddelelse.dk Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvorfor ikke bare okklusionsbånd.dk ?

Domænet er ledigt.

Vi hedder pressemeddelelse.dk - fordi vi netop har med pressemeddelelser at gøre. Pretty simple!

Held og lykke med domænet :-)

Udgiv en pressemeddelelse med tekst og logo - helt gratis.

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Iværksætteren,

Jeg syntes også i skal gøre det så simpelt som muligt som pressemeddelelse.dk nævner at okklusionsbånd.dk er ledigt, så holder man sig til noget som ikke skaber forvirring :) 

Derudover så må i sige til hvis der er noget i mangler så er jeg sikker på at jeg kan hjælpe på den ene eller den anden måde.
Smid mig gerne en mail på: Mathiasaslak@startupcentral.dk 

Med venlig hilsen
Mathias

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Dec 09
Indlæg ialt: 93
Fra  Jensen Print Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt klart okklusionsbånd.dk hvis det kun er den ene ting I skal sælge! Dejligt enkelt og ligetil.

Trykkeri - Print -altid med plads til kvalitet og samarbejdsglæde!

www.jensenprint.dk

Tilmeldt 16. Feb 20
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Lad VÆR' med, at lytte til de her folk der siger at okklusionsbånd.dk er et godt domænenavn. Skulle det endelig være noget i den kaliber, så skulle det være okklusionsbaand.dk og evt. et redirect fra okklusionsbånd.dk

Æ, ø og å skal stadig såvidt muligt undgås i domænenavne. Det virker, men er langt fra optimalt.

Nu kan det godt være, at det er spekulationer, men igen - du laver vel ikke en helt webshop der KUN sælger okklusionsbånd? Og hvis du gør, hvad gør du så, hvis du vælger om et år, at udvide? Så giver domænet pludselig ingen mening.

Det skal dog siges, at jeg uden tvivl - uanset hvilket navn du vælger til din shop, havde købt de 2 domænenavne alligevel. Men de ville så blive brugt til et andet formål som endnu et led i en webshop.

Bare gør mig den tjeneste, at tænk langsigtet og ikke kortsigtet. Det kan spare dig for fremtidige bekymringer.

Og bare lige til orientering: vælger du at skabe et form for brand, så skaber det ikke forvirring. Du køber jo også legetøj fra andre steder end "legetøj.dk", du køber også kjoler andre steder end "kjoler.dk", du køber også rejser fra andre steder end "rejser.dk".

Langsigtet.

Fra Odder
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 214
Fra  RØDT ApS Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Måske en kort udgave - eller tætte varianter af det. 
Fx: http://okku.dk/ (ledigt)

Tilmeldt 16. Feb 20
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonathan:

Måske en kort udgave - eller tætte varianter af det. 
Fx: http://okku.dk/ (ledigt)

Glimrende forslag! 5 stjerner fra mig.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)