Hvordan og hvorledes kan jeg få nogle (gerne relevante) banner på mit site? Bruger i forvejen AdSense men vil gerne udvide med lidt mere, hvis det er muligt. Henrik |
Bannerannoncer
- 1
De betaler vist nok pr. klik... |
Et værdigt alternativ til AdSense kunne være Chitika der vinder mere og mere frem: http://www.chitika.com/ Med Chitika får du også målrettede annoncer, dog af en anden form. Det afhænger helt af din sides indhold, om Chitika er mere attraktivt eller ej. Ud over det findes der jo en hel del bureauer du kan bruge som mellemled, kig f.eks. på: www.advertising.com, www.falkag.de, www.banneradministration.dk, www.adfair.dk, www.adlink.dk, www.partner-ads.com og www.adpepper.dk |
Brugte dem for 5-6år siden på en af mine første sider... Til jeg kan huske gav de mig ingen penge. Men de kunne jo godt ha ændret sig |
Jeg mener også at have forsøgt dem en gang for flere år siden, hvilket endte med at jeg forlod dem og lod dem beholde hvad der end stod tilbage på kontoen. Sidenhen har jeg hørt om flere der endte med lignende - jeg har endnu ikke hørt om nogen der benytter Tradedoubler med tilfredshed, men skal da ikke afvise at de eksisterer. Jeg tror mere eller mindre at konceptet primært er baseret på placering på mindre private websider, der aldrig når op på grænsen for hvad der skal til for en udbetaling... Samtidig er jeg dog ikke i tvivl om at annoncørerne kommer til at betale for de kliks, signups etc. det giver, så det klinger sikkert positivt ud hos Tradedoubler ;) |
Men har hørt et par stykker der er glade... |
jeg vil bare lige advare lidt mod Chitika - der har vist sig nogle alvorlige problemer med deres afregning. De validerer ikke kliks nær så hurtigt som de andre netværk og det kan give nogle kedelige overraskelser. Således blev der fornyligt rapporteret om, hvordan den første store udbetaling til mange Chitika sites blev reduceret med 70-90% i fordhold til det raporterede. Det var der naturligvis mange som var slemt skuffede over - det ville jeg sgu også være. Så jeg holder mig i hvert fald lidt væk fra dem :) Der var i øvrigt en af mine venner der smed denne blog op kort tid efter: wwwShitika.com |
|
hejsa har I fundet nogen gode alternativer til Adsense Til danske sider! Helst med danske reklamer |
Hej Henrik Vi har prøvet EuroAds, TradeDoubler, OpenXExchange og mange andre på Pribot. Der var INGEN af dem der konverterede bare i nærheden af Google Adsense. Mvh |