Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stor pakke - forsendelsesmuligheder?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Mar 20
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej aminoer.

Jeg er ved at undersøge priser på fragt. Jeg har en pakke som rammer uden for max. Målene på 300 cm, hos gls, dao, PostNord og bring. Pakken måler 330 cm i alt. Og vejer 6 kg.
Har snakket med gls, som siger at de under ingen omstændigheder sender pakker over max, ej heller hvis man betaler ekstra. Hvis jeg laver en prissammenligning på nettet, ville det koste over 1000 kr at sende.
Kan det virkelig være rigtigt at det ikke kan gøres billigere? Hvad bruger i andre?
Fra København
Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 117
Fra  ThunderUSB Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bnie

Hvor langt skal den transporteres? Hvordan er l×b×h målene?

USB-C Hubs, adaptere, kabler til MacBook Pro, iPad Pro, bærbare, tablets billigt på ThunderUSB.dk.

Tilmeldt 17. Mar 20
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Sebastian Winkelmann:

Hej Bnie


Hvor langt skal den transporteres? Hvordan er l×b×h målene?



Fra lager i DK til privat/pakkeshops. Den er 90x60x60.
Tilmeldt 17. Jun 15
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Prøv at kontakte Brink Transport, de sender ikke til pakkeshop, men afleverer på adressen. Er modtager ikke hjemme tages der et billede som bevis på at forsendelsen er afleveret.

Prisen er lidt afhængig af hvor langt pakken skal transporteres, men regn med et par hundrede kr. for forsendelse til Danmark, og til brofaste øer.

Med venlig hilsen

Søren 

Tilmeldt 17. Mar 20
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Det vil jeg kigge på.
Syntes bare det er volsomt for en pakke. Jeg ved at der er andre firmaer i Danmark, der sælger noget lignende samme produkt som jeg skal. Det er samme mål, og. de tilbyder gratis fragt til pakkeshop med gls. Syntes bare ikke det giver mening, at jeg så bliver afvist 🤔

Desuden så er produktet allerede delt op i 2, for netop at gøre det mindre. Det skal sendes i 2 pakker. Begge pakker er 90x60x60. Hvis der skal betales flere hundrede kr for forsendelsen, så æder det jo lidt overskuddet op.
Fra København
Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 117
Fra  ThunderUSB Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor langt skal det køres? Jeg tænkte faktisk på antal kilometer :)

USB-C Hubs, adaptere, kabler til MacBook Pro, iPad Pro, bærbare, tablets billigt på ThunderUSB.dk.

Tilmeldt 17. Jun 15
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hos Brink Transport betaler du efter kilo, uanset om set er en pakke eller 4 pakker, derudover forlanger de hvist at de skal på en palle.

Det er mulig du kan finde billigere forsendelser, men jeg bruger dem når jeg har pakker med vægt over hvad de vil(må håndtere i pakkeshops.

Tilmeldt 17. Mar 20
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Sebastian Winkelmann:

Hvor langt skal det køres? Jeg tænkte faktisk på antal kilometer :)



Det kommer jo an på hvor kunderne bor, det kan være hele Danmark :-)
Tilmeldt 17. Mar 20
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :
spr:

Hos Brink Transport betaler du efter kilo, uanset om set er en pakke eller 4 pakker, derudover forlanger de hvist at de skal på en palle.

Det er mulig du kan finde billigere forsendelser, men jeg bruger dem når jeg har pakker med vægt over hvad de vil(må håndtere i pakkeshops.



Det ville jo være rigtig smart, hvis jeg skulle sende 10 om dagen, men hvis det måske drejer sig om et par stykker om ugen, så bliver det halv dyrt. :-)
Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Er lidt nysgerrig

Men hvilket produkt er virkelig så stort? Det kan ikke deles mere i 3 små pakker?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)