Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør ikke momsregistreret

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

cso1:

Det var da godt nok et lidt flabet svar. Jeg er ikke i gang med at "lege importør" , jeg søger priser rundt omkring, for at se om det overhovedet kan betale sig at starte op.

Jeg vil gerne forsvare Ravn. Ordvalget er måske lidt hårdt, og sandt nok, hvis du kun søger svar, så er du ikke i gang med at "lege importør". Det var dog ikke indtrykket jeg får når jeg læser din åbningsbesked, på trods af at det starter med "hvis".
Som Anaïs Nin sagde for mange år siden: "Vi ser verden som vi er, ikke som den er". De, der bliver spurgt -og spørger- til råds her, er som regel erhvervsdrivende i forvejen, og forventer formentligt at snakke med folk der er erhvervsdrivende i forvejen. Så når jeg ser en besked som din, så går jeg ud fra at du allerede er erhvervsdrivende og importerer fra Tyskland, men at du har fundet en ny leverandør, der (påstår at han/hun) ikke er momsregistreret.
Så mit råd (ikke kun til dig) fortæl at du ikke endnu er momsregistreret.

Albert

Tilmeldt 10. Nov 19
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Albert van Harten:

cso1:

Det var da godt nok et lidt flabet svar. Jeg er ikke i gang med at "lege importør" , jeg søger priser rundt omkring, for at se om det overhovedet kan betale sig at starte op.

Jeg vil gerne forsvare Ravn. Ordvalget er måske lidt hårdt, og sandt nok, hvis du kun søger svar, så er du ikke i gang med at "lege importør". Det var dog ikke indtrykket jeg får når jeg læser din åbningsbesked, på trods af at det starter med "hvis".