Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

over 12000 views på min webshop kun haft to kunder pt.

Side 4 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 25. Aug 17
Indlæg ialt: 72
Fra  DeAppFuuel Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen det du siger eget og ejet det står da korrekt det er mig der har lavet og eger rettigheder

Fra Aarhus
Tilmeldt 25. Aug 17
Indlæg ialt: 72
Fra  DeAppFuuel Skrevet kl. 01:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ser altså ikke helt hvorfor i syntes min side er forvirrende eller rodet. Det mest relevante og den del der omfatter salg er i et. Mens humor, artikler, mm. er i en menu for sig kan måsake se hvordan det kan opfattes rodet på det nye moderne populære medie: en mobil. Men er det ikke sån med mange sider man besøger da ens wiev space er meget lille somregel på mobil.

Der var en hjemmeside designer der besøgte min side og han syntes ikke den var rodet bortset fra formange forskellige farver på noget af min tekst det er noglelunde sat på plads.

Og anden ting bare det at side måske ikke er perfekt eller hvis den er rodet det burde da ikke have effekt på mine salg men den var god den med krypteringen jeg fik lavet og har også ryttet lidt op og redigeret i farverne på teksterne

GIV EVT: RÅD OM HVORDAN OG HVOR DER KAN KØBES BILLIG MEN EFFEKTIV REKLAME har forsaøgt med denblåavis

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 01:34
Hvor mange stjerner giver du? :

At drive traffik til en hjemmeside som ikke konverterer er som at smide skrald i en skraldespand med hul i bunden. Det er spild af penge. Fair du ikke er enig i at din side er forvirrende, men lad dataen do the talking. Konverterer det ikke, så lav det om. Du har en konverteringsrate på 0,016%. Det kan vitterligt næsten ikke bliver værre. Smid penge efter en der kan konverteringsoptimere din side, så skal du se salg. Det hjælper ikke at drive mere traffik til siden.

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Så længe du ser dit website ud fra dit eget synsvinkel, vil du aldrig kunne acceptere kritik. Når nu så mange herinde er enige om at dit website er rodet, hvad nytter det så at holde fast i at du synes at det ikke er tilfældet? Det handler ikke om hvad du synes, det handler om hvad andre synes.

Din hjemmeside lever ikke ved din nåde, men ved dine (potentielle) kunders nåde. Lyt til dine kunder! Det er det bedste råd du kan få.

Albert

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Johnni DeAppFuuel:

Jeg ser altså ikke helt hvorfor i syntes min side er forvirrende eller rodet. Det mest relevante og den del der omfatter salg er i et. Mens humor, artikler, mm. er i en menu for sig kan måsake se hvordan det kan opfattes rodet på det nye moderne populære medie: en mobil. Men er det ikke sån med mange sider man besøger da ens wiev space er meget lille somregel på mobil.

Der var en hjemmeside designer der besøgte min side og han syntes ikke den var rodet bortset fra formange forskellige farver på noget af min tekst det er noglelunde sat på plads.

Og anden ting bare det at side måske ikke er perfekt eller hvis den er rodet det burde da ikke have effekt på mine salg men den var god den med krypteringen jeg fik lavet og har også ryttet lidt op og redigeret i farverne på teksterne

GIV EVT: RÅD OM HVORDAN OG HVOR DER KAN KØBES BILLIG MEN EFFEKTIV REKLAME har forsaøgt med denblåavis




Hvis din "webdesigner ven" ikke syntes den er rodet og ikke kan pege på hvorfor den ikke konventere. Så tag det fra en der har lavet mange hjemmesider de sidste 20 år.

Den er rodet, den er grim, og du vil ikke få nogle nævenværdige salg via den. Det er ikke for sjov at folk har gentaget de samme ting igen og igen.

Nogen mennesker har forståelsen for at lave hjemmesider, andre har behov for hjælp til det, og der ligger du i sidste kategori. Glem alt om pæne urls, og spild hverken din tid eller penge på reklamer for dit problemet er meget grundlæggende: Din hjemmeside er så uprofessionel at den virker utroværdig.
Brug seriøst pengene på at få lavet en ny hjemmeside, der kan fremhæve dine produkter i det lys de skal fremvises i.

Fra Aarhus
Tilmeldt 25. Aug 17
Indlæg ialt: 72
Fra  DeAppFuuel Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved overhovedet ikke hvad det er for en dårlig konvertering i flere af jer taler om jeg er nok nød til at høre et eksempel på mindst et problem og hvad der ville være bedre som erstatning for det.

Jeg er måske ikke så stærk i sproget men klarre mig finrt nok matematisk men ved knap nok hvad der menes med min konvertering af siden. lige en note simpel site gir ikke mange muligheder inden for design men jeg syntes det er et ok design og er enkelt og ligetil bygget op

syntes mange af de nye sider nogle firmar har er det næsten for smart bygget op der kan gøre det avanceret at finde rundt på siden.

Der kommer nok et tidspunkt hvor jeg skifter min engine udbyder fra 'simpelsite' til en der bruger et mere frit og mulighedsrigt værktøj som benytter sig af en 'wordpress' engine der vil jeg jo bla. bygge direkte ind så jeg kan tilbyde nyhedsbreve.

Men pt. da min virksomhed ikke går bedre har jeg begrænsede midler.

Men igen hvis der er nogle der vil give meg et konkret eksempel på hvad der er et problem og hvad det hellere skulle haft været så kan jeg nok også bedre kunne se alle de steder hvor der skal forbedrres.

Men jeg forstår altså ikke hvad det er for konverteringe i taler om syntes min side er meget enkelt og ligetil så skrive et eksempel på et stykke af min side og hvad en god løsning ville kunne være.

og lige en note mere som jeg også har nævnt simpel site har ikke ret mange forskellige muligheder og værktøjer men somsagt når jeg har en god løsning og flere kr tilrådighed kommer jeg nok til at skifte til en med worpress engine som har mange flotte design muligheder og nok flere 100 hvis ikke tusinde ekstra værktøjer og kode man kan tilføje men pt. hvad kan konkret gøres nu inden for de værktøjer der er nogert begrønsede i bla. design men også begrænsde i tekst og billede promps webshop udsende og i det heltaget et generelt desgins muligheds   begrænsning

 

jeg gentager lige igen og den egentlige grund til at jeg er nød til at bede om mere tekst fra nogle der ved hvad i taler om et konkret eksempel hvor jeg har lavet 'dårlig konvertering' og hvad jeg skulle haft gjort istedert for.

 

TAK jeg ved godt i har været meget behjælpelige men jeg  er dum og forstår ikke hvad i taler om om jeg er teknisk dårlig el sproglig dårlig måske lidt af begge dele men jeg syntes egentlig selv af jeg ikke er så dum så forstår det nok straks hvis jeg får et konkret eksempel

 

 

MANGE tak for jeres hjælp og tålmodighed og håber ikke i har opgivet mig og jeg ingen svar får men der var da nogle der skrev fornylig

 

og ja de fleste af jer her på amino er vidst intelligente mennnesker godt at se at vi ikke alleseammen er så dumme som dem som f.eks sidder og ser den plattte serie venner på tv for gang nr 100 a a har jeg ikke ret er man ikke dum hvis man kan blive ved med at synes den serie er god desværre er der jo nok flest dumme mennesker i verden de har jo åbenbart sere nok til at de bliver ved med at sende så untelligent underholdning og ps. ked af hvis jeg skulle ske der at have trådt nogle over tæerne jeg fatter bare ikkke at vi er så mange unteligente mennesker i verden men ok vi er vel alle sammen dumme  med nogle ting el kan være engang imellem jeg er jo også dum og fattre ikke hvad i kloge hoveder taler om men føler mig mere hjemme blandt folk som jer

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Johnni DeAppFuuel:

Jeg ved overhovedet ikke hvad det er for en dårlig konvertering i flere af jer taler om jeg er nok nød til at høre et eksempel på mindst et problem og hvad der ville være bedre som erstatning for det.

Du har fået mange tips og jeg vil komme med en vigtig ting du skal have rettet: Forsiden - Den er utrolig rodet med skrift i forskellige størrelser, farver og formater. Der er ikke rigtigt styr på hvad siden er om når man sidder og kigger på forsiden.

Fra Aarhus
Tilmeldt 25. Aug 17
Indlæg ialt: 72
Fra  DeAppFuuel Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kunne nok være enig i at brugen og den info min forside indeholder bruger jeg ikke sørlig smart den skal nok rives helt ned til grunden og bruges meget anderledes der burde nok bla ikke være en som i en bog at man næver overskrifter om indhold og hvis man skulle gøre det skulle det nok ikke handle om min non buissnes del af siden der vil det være bedre at de først ser den specifikke side så snart de støder på den istedt for at den nævnes som indhold jeg var dum der jeg vidste jo egentlig godt at min forside varr helt gal på den måske grunden til at jeg alligevel ikke helt kunne se at rette det er hvad jeg så egentlig skulle tekste omkring på min forside men en ting der måske gerne må stå på min forside er bla. hva jeg tager i porto gebyr jeg vil prøve at kigge lidt forskellige prof sider og tænke over hvad en forside egner sig bedst til jeg kunne nok også lige skrive en kort personlig presentation om hvem jeg er og nævne firmaet dert høre med og info som feks cvr og hva mere info der er relevant at skrive om på side.

Men er der noget af det andet der også skulle ændres end forsiden? I skal nok ikke begynde at spekulere for meget over de humor sider jeg har lavet og den tilhørende tekst ok jeg ved godt at det på en måde er måske lidt non prof el ikke høre ordentlig med at skrive tekster som feks mit zoo men ser det ikke som det store problem da på en stationær vil være i sin egen menu de tekster og jeg kan godt lide det jeg har lavet af sjove tekster og syntes det er ret unikt af mig at jeg har lavet det men hvis du med sikkerhed kan sige at det skader mit salg og får min side til at virke uvirkelig som jeg godt kunne have mistanke om at der er flere af jer der syntes så er jeg nok nød til at smide det ind på en helt anden adressse som jeg opretter når jeg har råd men der skal overbevisning til og i med sikkerhed kan sige at det skader troværdigheden af siden. Ok i har ret det skal nok ind på en side der ikke har noget med salg og gøre og dog jeg sælger jo primært abstrakt kunst på siden så måske er det ikke så dumt og jeg kan godt lide at jeg har gjort noget som man ikke normalt gør men  somsagt hvis der er flere af jer der mener at det kan være en primær årssag til ringe salgs tal så må jeg jo slette det gemme det i nogle tekst dokumtenter på min computer indtil jeg får råd til at have en side mere.

Men hvis det var det med forsiden og hvad det andet var om det er det jeg nævne hvorfor kunne i så ikke udtrrykke det så ukonkret så jeg ikke vidst hvad jeg skulle bse efter isetedet for at keg fik de briller på med ordbrug som konvertering af siden istedt for bare at sige hvad i egentlig mente

men som i nok kan høre vidste jeg det jo hele tiden men vil lige vente lidt og se om i bekrægtiger det jeg lige har nævnt fordi måske var det alligevel ikke probæemer i mine urelevante humor og artikel skriffter og så skal jeg jo ikke pille det hele i styjkker og ps jeg er glad for at jeg nu som jeg godt vidste at jeg brugte forsiden forkert det var dumt jeg skrev den så elendigt men det blev så stort et rod at jeg lukkede øjnene for det nu gør jeg ikke lige noget  ved det før engang sidst på dagen idag så bruger jeg om nødvendigt resten af nattten på at få min forside i top form starter allerede nu med at se hvad andre bruger derees forside til vil nok være en fordel hvis jeg bla. kiggger på hvad andre billede kunstnere har gjort og så¨en lille tilllægs ting burde jeg have en side på min side hvor jeg laver en tekst om hvem jeg er og mine erfaringer el ved  ikke helt om det ville være en god ide at fortælle mere om mig og det liv jeg har levet har set at nogle kunstnere har lavet en sådan tekstede side.

Men igen er lige mnød til at få  bekræftiget el afkræftiget om jeg skal flytte mine humor tekser plus artikler over på sin egen side ( jeg kunne jo stadigvæk placere et link på forsiden til min nye side og jegf kommer faktisk i tanke om at jeg har også en gratis simpel site side jeg næsten ikke har brugt jeg kunne føre det over på det eneste dårlige ved den gratis side er at der følger navnet simpelsite med som en del af adresse url )

 

Men hold da op jeg har gået meget i sort og fornægtelse om det og jeg vidste det hele tiden jeg er jo ikke dum

Fra Aarhus
Tilmeldt 25. Aug 17
Indlæg ialt: 72
Fra  DeAppFuuel Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

I behøver faktisk ikke skrive flere råd på dette inlæg men tag jer lige i note at istedet for at beskrive problemet så generelt som konvertering af siden

ok kan bære over med det da det er næsten halvdelen af siden der nu bliver ændret

1. forsiden mister overskrifter om andre sider på domainet og de fleste af de sider kommer ikke til at findes på siden mere de får deres eget domaine godnok et gratis domaine men der  vil være et link på min forside hertil samt kort tekst der fortæller hvad det er for et tema / indhold der er at finde der hvor link føre til

2. generel forenkelse og mere korrekt forside brug vil blive opført

3. De sider der bliver flyttede til sit eget domaine er alt urelevant ( humor råd og andre artikler jeg har valgt at have ps. måske er der en lille smule af de tekster jeg vælger at fjerne 100% men ved ikke endnu der skal jeg først læse dem igennem og tænke over om de er gode nok til offentligheden.

Jeg kigger resterende tekst matriale igennem om de kan pusses lidt på så de er endnu bedre men inholde af hele websiden vil jo selvfølgelig være en hel del færre sider og som sagt kun  være mine tre webshops salgt info's, købs betingelser og matriale tekst som måske også skal forbedres bare en smule kan ikke helt huske hvordan den side ser ud.'yderliger om' kommer nok også¨over på min anden gratis side der kommer den nok bedre til at høre hjemme da de omtalte indhodet i denne tekst binder sig mest til humor tekster dog var det også lidt det med den titel jeg har valg til siden og et af de billeder jeg viste der var lidt en del af mit kunst odtryk af siden og dens samlede indhold ,mem jeg laver jo nok en kort tekst jeg kalder om kunstneren hvor jeg kort snakker om valget af web sidens titel og det grafik jeg havde hæftede herved så indtrykket er ikke forsvundet så meget fra siden kommer jeg faktisk til at tænke på og på en måde er der jo konection til hele det samlede mængde tekst bare det at der er link til den nye side og den har en titel der passer rimelig ok ind til

Jeg er måske lidt ked af at mit web side kunst udtryk bliver splittede op det gør den måske knap så unik og interrasant men det er jo nok nødvendigt hvís jeg skal give det korekte profesionelle udtryk  alt i alt og det er jo ikke fordi det er langt væk fra hinanden sålænge mit link bruges og jeg har geven det den rigtige beskrivelse så de der er besøgende bare efter underhodning går der til og mine web shop kunder bliver på www.denlevendecomputer.dk web domainet og dermed også bliver mere købelystne

en ting i godt må skrive mere om til mig lige her under er om det er en god ide at  tilføje en tekst hvor jeg prøver at skrive noget om hvem jerg er det er jeg meget i tvivl hvad folk vil syntes om om det er noget de har savnet men det er måske en dårlig ide da jeg ikke har nogen akedami at skrive om så var det måske ikke så spæmdende at føre på ,men ved ikke om det er noget jeg bør have på mit site måske skulle jeg lige færtælle en lille smule om hvem jeg er og hvormeget erfaring jeg har kunstner mæsssig selvom der ville der ikke være noget adekami at skrive om. Det er nok mest dem der har akedami der vælger at skrive en sådan tekst men har egentlig beslutte mig for at jeg vil skrive en kort presentation af mig og min side og hvorfor jeg kalder den det jeg kalder den. Det er der jo nok flere der spekulere lidt over hvis de ikke har opfattede det uden jeg skla skrive om det

så hurra for alle jer hjælpsomme mennnesker og jeg håber i får lyst til at besøge mine sider senere for at se hvor godt det er bkeven el i måske skulle ske at komme ind for at gøre et køb.

Hvis efter noget tid at mit salg stadigvæk ikke viser tegn på forbedret salgs tal må jetg jo prøve dette domino bord igen og spøge hvad dert nu el stadigvæk er problemet ved at oprette en ny tråd tak for hjælpen og jeres interresser i mine tekster jeg skal forsøge om der er nogen jeg har gode råd til med deres tråde om der er noget indenfor noget som jeg ved noget om og mine nye erfaringer som jeg kan give videre til andre der kan næsten ikke komme for meget hjælp mem vil selvfølgelig ikke hjælpe hvis jeg er  i tvivl om hvad der skal gøres så tak og på genhjælp syn ps. i fleste af jer virker til at være profesionnelle nok så der er nok ikke så meget jeg kan hjælpe med men der har da været et par tråde jeg har gevne gode kommemtare til

sorry at jeg tekster så meget jeg har lidt meget adranalin i blodet da jeg har sidet oppe siden i går middags

Side 4 ud af 4 (39 indlæg)