Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

over 12000 views på min webshop kun haft to kunder pt.

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)
Tilmeldt 18. Mar 20
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Ja, godt nok noget rod.

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden virker meget rodet og forvirrende!

Alt for mange forskellige farver ved dine tekster og links gør det mere overskueligt.

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

For et første: sørg for at sikkerheden er i top.

Som Abraham Maslov angiveligt sagde: if all you have is a hammer, everything looks like a nail.

Så fra min synsvinkel er det allervigtigste at du skal rette sikkerheden. Du har ikke SSL. Du har ingen SPF-records. To sikkerhedshuller som jeg har opdaget i løbet af 3 sekunder, altså uden gøre noget særligt.

Jeg er ikke grafiker, og vil af den grund ikke bedømme hvorvidt udseendet er tiltalende. Jeg er ikke sprogekspet og af den grund vil jeg ikke bedømme hvorvidt der bør gøres noget ved grammatikken. 

Hvor har du tallet 12.000 fra?

Min ærlige mening er: nedlæg hjemmesiden, og lav en ny en, med et ordentligt system som Thirty Bees eller WooCommerce. Prøv ikke selv, men tag fat i folk der ved hvad de laver og er god til det.

Bemærk: det er ikke et angreb på dig personlig - jeg ønsker dig kun det bedste. Men ligesom jeg ikke skal lave mit regnskab, er du måske ikke den person der laver en hjemmeside.

Albert

Fra Aarhus
Tilmeldt 25. Aug 17
Indlæg ialt: 72
Fra  DeAppFuuel Skrevet kl. 06:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ikke mange der bruger popup boxe når man laver en bestilling og personligt ville jeg finde det forstyrrende.

Det er mest forsiden der har kulørt text

De fleste er gået direkte ind på webshoppen så forsiden er ikke et stort problem

Jeg fandt ingen rigtige svar på det dårlige salgs tal!!!!

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Fandt du intet rigtigt svar? Jeg beklager, men så vil jeg anbefale at du læser svarene du har fået. Jeg kan godt forstå at det ikke er de svar du er så glad for, men hvis du ikke har lyst til at høre ærlige svar, så er det nok klogest ikke at stille spørgsmålene. Selv hvis du ser bort fra forsiden, så er især Frederik-Ns svar meget valid.

Men igen: hvor har du tallet 1200 fra? Er det SimpleSite der oplyser det? Eller har du en ekstern kilde der bekræfter tallet?

Albert

Tilmeldt 16. Feb 20
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Johnni, du bør ærlig talt have lidt respekt for folks svar. Du ved godt, at folk ikke er tvunget til  at skulle hjælpe dig - ikke?

Hvordan ved du, at der ikke er kommet et "rigtigt svar" - for hvis du kendte svaret havde du vel ikke spurgt om hjælp?

Faktum er, at din hjemmeside ligner et bombet lokum. Så er det sagt. Ja, du er kunstner og ser sikkert din hjemmeside som værende kunstnerisk og anderledes. Problemet med det er bare, at folk stadig ønsker, at tingene skal være simple!

Jeg sidder på min mobil og jeg har ledt efter din webshop PÅ din side, men jeg kan simpelthen ikke finde den? Der er intet menupunkt der hedder "webshop". Der er et punkt der hedder "billedkunst shop" hvilket blot er en rodet liste med en masse navne og tal.

Edit: imens jeg skriver det her, så kigger jeg din side igennem og ser nu, at man skal klikke på eksempelvis "ART: mennesker" for, at komme til de  del af webshoppen. Det må være et problem idet, at folk vel leder efter en decideret "shop" eller "webshop" link et sted.

Mennesker er simple. De vil have det nemt. De skal ikke rende og lede efter de ting de ønsker, at se.

Når man bestiller noget til 67 kroner, så vil det UDEN tvivl virke skræmmende, at skulle betale over 40 kroner i fragt - det kan uden tvivl være salgsafgørende.

Som Albert også skriver, så havde jeg aldrig købt fra en side der som det MINDSTE ikke har et SSL-certifikat.

Jeg tror, at det du skal erkende er, at din hjemmeside IKKE lever op til de besøgendes standard og hvis den gør, så er din kunst måske ikke så tiltrækkende som du selv tror? Jeg leger ikke smagsdommer her, men  har du overvejet, at det kunne være en mulighed?

12.000 views. Er det sidevisninger i alt? Er det unikke sidevisninger? Er det overhovedet sidevisninger eller er det unikke besøgende? Hvor mange af de her views kommer fra dig selv af? Har du blokeret dine egne besøgstal fra din ip/computer?

Hvordan bliver de målt? Google Analytics?(Har ikke lige kigget kildekoden).

Der er nogle besøgstællere der tæller Google bot med som værende en sidevisning

Hvor kommer de besøgende fra? Er de fra Google? Facebook? Forums? Har du evt. delt din kunst på din personlige Facebook-side og modtager de besøgende derfra? Er det i virkeligheden købsparate besøgende du har?

Over hvor lang tid har du fået de besøgende på? Er det en periode på 1, 3, 6 eller 12 måneder? Er det den sidste uge du har haft 12.000 views?

Din hjemmeside er rodet og er overhovedet ikke til, at finde rundt i. Man kan sagtens gøre en hjemmeside kunstnerisk og unik uden, at gøre det komplet uoverskueligt for den besøgende.

Hvis det her "Ikke er det rigtige svar", så er der ikke så meget mere vi kan gøre for dig. Hvis du insisterer på, at din hjemmeside ikke er problemet, så må det jo være sådan. Men vi mangler mange, mange flere informationer. Reelt set kan du jo have haft 200 unikke besøgende hvoraf du har haft 3 salg = 1.5% af de besøgende har købt noget..  Ikke godt men heller ikke alt for slemt.

Din hjemmeside er jo heller ikke blot en "shop". Det er en side hvor du anmelder ting, skriver om alle mulige emner og laver MEGET andet end det "at sælge dine produkter". Hvordan ved du, at langt de fleste bare går ind på din shop med det samme? Jeg er programmør og har designet og lavet en del hjemmesider i min tid og jeg fattede ingenting af din struktur - måske er det mig den er gal med.

Uanset hvad, så held og lykke. 

Tilmeldt 13. Aug 11
Indlæg ialt: 80
Fra  AnalyzeMe Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Johnni,

Thumbs up  Yes for det arbejde du ligger i din hjemmeside / webshop.

Men når alt kommer til alt, har du nogle mangler og mulige forbedringer der kan være med til at hjælpe dit salg.

Her får du 3 vigtige forbedringer:

  1. Tilføj SSL certifikat (Et must som webshopejer - Skaber troværdighed)
  2. Optimering af nuværende design, så det bliver mere roligt (Kig på Themeforest)
  3. Optimering af strukturen (Rod skaber rod)

Jeg har også lige kørt din hjemmeside igennem vores gratis SEO værktøj på https://seoinsight.io/gratis-seo-tjek/ og har fundet en del ting du kan arbejde videre med i forhold til din SEO.

Du kan selv tage testen: Prøv vores gratis SEO værktøj

Håber du kunne bruge min feedback.

Fortsat god dag :)

De bedste hilsner

Dannie / SEO Insight

Har du prøvet SEO Insight gratis Dansk SEO værktøj, ellers gør som 25.000 andre

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

AnalyzeMe:

Tilføj SSL certifikat (Et must som webshopejer - Skaber troværdighed)

Det bør ikke være grunden til at der tilføjes et SSL-certifikat. Grunden skal være: "du er håbløs naiv hvis du har en (aktiv) webshop og du ikke har SSL, fordi hackere står i kø til at angribe dit website"

AnalyzeMe:

Optimering af nuværende design, så det bliver mere roligt (Kig på Themeforest)

Det ville være en rigtig god idé - hvis websitet var en WordPress-site. Det er det ikke.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Albert van Harten:
Det ville være en rigtig god idé - hvis websitet var en WordPress-site. Det er det ikke.

Themeforest har andet end WordPress templates så det er et ok svar.

Tilmeldt 13. Aug 11
Indlæg ialt: 80
Fra  AnalyzeMe Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Albert van Harten:

AnalyzeMe:

Tilføj SSL certifikat (Et must som webshopejer - Skaber troværdighed)

Det bør ikke være grunden til at der tilføjes et SSL-certifikat. Grunden skal være: "du er håbløs naiv hvis du har en (aktiv) webshop og du ikke har SSL, fordi hackere står i kø til at angribe dit website"

AnalyzeMe:

Optimering af nuværende design, så det bliver mere roligt (Kig på Themeforest)

Det ville være en rigtig god idé - hvis websitet var en WordPress-site. Det er det ikke.

Nu vælger jeg at holde fokus på hvad der kan gøres for at hæve konverteringsraten på webshoppen, derfor jeg også i forhold til SSL skriver (Skaber troværdighed og ikke pas på hackere) Wink men vi kan begge blive enige om at alle websites skal have SSL.

Det samme gør sig gældende i forhold til optimering af designet.
Themeforest kan også bruges som inspiration til sit eget website selvom det ikke er WordPres.

Har du prøvet SEO Insight gratis Dansk SEO værktøj, ellers gør som 25.000 andre

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)