Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Råd til hjemmeside

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 10. May 17
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer. 

Er ved at lave en hjemmeside, hvor personen kan købe et NFC kort med alt data omkring hende. 

Men chippen er programmeret til at viderstille til min hjemmeside, hvor personen der modtager dataen skal kunne downloade det, så personen har alt hendes data på telefonen. Nogle der ved hvordan jeg gør det? 

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Når vi nærmer os noget med persondata, så havde jeg fået en prof til at kigge på det.

Af ren interesse, hvad kan man bruge dataen til, og hvad er forskellen på din data og den man gratis kan få at google og facebook?
Fra Herning
Tilmeldt 10. May 17
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Blomse. 

Mit system gør det meget mere effektivt. 

Du får et visitkort, som du kan have resten  af livet.  I stedet for at du printer 1000 styks  ud hvert år (ikke godt miljømæssigt), så får du et kort der alt dit data på. 

Måden kortet fungere på, kan jeg ikke fortælle lige nu. 

Fra København
Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 117
Fra  ThunderUSB Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej med dig

Hvad er det helt præcist du søger hjælp til? NFC-kortet eller dataløsningen?

USB-C Hubs, adaptere, kabler til MacBook Pro, iPad Pro, bærbare, tablets billigt på ThunderUSB.dk.

Fra Herning
Tilmeldt 10. May 17
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pyrros. 

Det eneste jeg har brug for hjælp til er dataløsningen. 

Det jeg mangler hjælp til, er et sted hvor folk kan indtaste deres data, altså facebook, instagram osv.. Den skal så være på et link hvor alle som får linket kan downloade det ned som en kontakt. 

Giver det mening? 

Fra København
Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 117
Fra  ThunderUSB Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Tror godt jeg forstår. Du kan bruge OAuth til authentication, hvor man så kommer ind på brugerindstillingsside med en formular til personoplysninger.

Du skal have et system som kan lave et vCard/VCF.

Hvis du vælger at lave hjemmesiden i Django er der apps/plugins til at løse alle de svære opgaver. Det kræver nogen erfaring med Python, men det er simpelt nok.

* https://github.com/python-social-auth/social-app-django <- login

* http://eventable.github.io/vobject/ <- laver vCard

Mvh. Sebastian

USB-C Hubs, adaptere, kabler til MacBook Pro, iPad Pro, bærbare, tablets billigt på ThunderUSB.dk.

Fra Herning
Tilmeldt 10. May 17
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lavet shoppen på shopify, det går jeg ikke udefra de to løsninger understøtter hinanden :-) 

Fra København
Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 117
Fra  ThunderUSB Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, desværre. Hvis du vil have mere end en webshop vil jeg ikke anbefale at bruge shopify.

USB-C Hubs, adaptere, kabler til MacBook Pro, iPad Pro, bærbare, tablets billigt på ThunderUSB.dk.

Fra Herning
Tilmeldt 10. May 17
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt i orden. 

Så tror jeg, at jeg skal have en til lave siden for mig :-) 

Fra København
Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 117
Fra  ThunderUSB Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil i hvert fald råde dig til at rode lidt med Django. Du kan sagtens have det kørende som en virtuel server til små 30-40 kroner om måneden og opskalere det når/hvis det kræves.

Du behøver ikke at lave nogen ændringer med din Shopify, du skal bare lave nogle yderligere DNS records. Jeg tænker et passende sub-/underdomæner ville være passende.

Tag et kig på det. Det er slet ikke så kompliceret.

USB-C Hubs, adaptere, kabler til MacBook Pro, iPad Pro, bærbare, tablets billigt på ThunderUSB.dk.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)