Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Priser på transaktioner på webshop

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 05:42
Hvor mange stjerner giver du? :

TuttiFreddy:
Eller har misforstået noget?

Har sendt den sidste faktura til dig, hvor der er posteringer på kr. 1,-

Allan66:
Det er fordi du kikker på Wannafinds helt lille løsning, hvor der ikke er noget fast månedlig gebyr.
Hvis du vælger en løsning med et månedligt abbonentmet, falder transaktionsprisen væsentligt.

Om du skal vælge den ene eller den anden pakke afhænger af hvor mange transaktioner du har pr. mdr. Smile
Kik her https://www.wannafind.dk/betalingssystem/Priser/

Det er korrekt som Allan beskriver det.

OnPay Start-Up er en rigtig god løsning at starte med. 0kr i månedlig abonnement og 1kr pr. transaktion. Når du rammer 100 transaktioner pr. mdr. opgraderes du automatisk, fordi... 

OnPay Success koster 99kr i månedlig abonnement og inkluderer 500 transaktioner. Transaktioner herudover koster 0,25kr /stk. 

Så snart du rammer 100 transaktioner /mdr er det billigere for dig at være i vores Success pakke, og derfor opgraderer vi dig automatisk til den 👍

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Oct 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Eiler:

OnPay Success koster 99kr i månedlig abonnement og inkluderer 500 transaktioner. Transaktioner herudover koster 0,25kr /stk. 

Så snart du rammer 100 transaktioner /mdr er det billigere for dig at være i vores Success pakke, og derfor opgraderer vi dig automatisk til den 👍

Jamen, det lyder jo åbenbart fint.

MEN...kan du så forklare mig denne faktura (og de mange inden!):

Har sendt mail til ace@wannafind.dk, som du bad mig om i tidligere indlæg, men intet svar fået. Så Amino er åbenbart mere effektiv :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 06:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Din mail ramte min inbox midt i en ferie - beklager. Du har dog fået direkte svar nu 😉 Og som altid er der en forklaring på tingene, nemlig at du ikke har vores OnPay betalingssystem, men anden løsning hos os. 

Lad os tage detaljerne og hvad vi gør herfra ift. dit specifikke abonnement direkte på mail 👍

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Tilmeldt 20. Mar 20
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 08:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser voldsomt dyrt ud - det kan jeg gøre væsentlig billigere.

Til hvilken mail kan jeg sende et tilbud ?

Mvh

Svend Erik

Reepay

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det behøver du ikke, det har jeg klaret 😎

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Tilmeldt 20. Mar 20
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Øhhh, du er vist ikke ansat hos Reepay, så det har du vist ikke mulighed for <:o)

Mvh

Svend Erik

Reepay

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Oct 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Svend E Andersen:

Det ser voldsomt dyrt ud - det kan jeg gøre væsentlig billigere.

Til hvilken mail kan jeg sende et tilbud ?

Mvh

Svend Erik

Reepay

Hej Svend Erik,

det viste sig, at være en misforståelse. Forstået på den måde, at en uaktuel løsning blev overset ifm. overførsel af den gamle webshop til Wannafind.

Wannafind har i dag "lyn-løst" dette på deres sædvanlige venlige og servicemindede facon.

Men tak for buddet.

Tilmeldt 20. Mar 20
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er velkommen tilbage, hvis jeg skal spidse blyanten.

Jeg er ret sikker på, at jeg kan gøre det billigere end det du har - både gateway og kortgebyr, men pris er jo ikke alt. Jeg kan udbetale efter to dage og fakturere kortgebyret separat - det gør meget nemmere at afstemme - spørg dit bogholderi.

Skriv gerne til mig på Sales at Reepay.com eller på LinkedIn.

Mvh

Svend Erik, Reepay

 

 

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)