Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Priser på transaktioner på webshop

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Oct 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg har webshop hos Wannafind og betaler kr. 1,- pr betalingstransaktion.

Det synes jeg er voldsomt meget i betragtning af, at jeg i år forventer over 30.000 handler og næste år over 40.000.

Er det virkelig prisen for en transaktion eller er der også konkurrence (alternativer) indenfor dette?

Bruger Clearhaus som betalingsudbyder og transaktioner foregår via Quickpay.

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

QuickPay har forskellige pris-pakker. Du kan også få en til under 25 øre pr. transaktion.
https://quickpay.net/dk/pricing

 

Professionel

149 kr
pr. måned
0,25 kr
pr. transaktion
Inkluderer 250 gratis transaktioner!
 
vh
thomas jensen
Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg kan ikke finde din webshop udfra de informationer, du skriver her, men kan jeg ikke lokke dig til at sende mig en mail på ace@wannafind.dk ? Så får vi kigget dit abonnement igennem, for de priser du nævner der ser noget skæve ud. 

Hvis du bruger vores eget betalingssystem, OnPay, får du:

OnPay Succes
Abonnement: 99kr
Inkluderede transaktioner pr. mnd: 500
Pris pr. transaktion herudover: 0,25kr

Uanset hvilken betalingsgateway du benytter, kommer prisen for din indløsningsaftale (Clearhaus, i dette tilfælde) altid oveni. 

Men! - kontakt mig gerne, så vi kan se det igennem og finde den rigtige løsning for jer 👍

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Tilmeldt 20. Mar 20
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Du kan få en Reepay konto til DKK 139,- pr. måned incl. 250 transaktioner og DKK 0,25 for ekstra transaktioner.

Du betaler vel også kortgebyr ?

Ring eller skriv Reepay så får du et godt tilbud.

Mvh
Svend Erik Andersen
Fra København
Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 117
Fra  ThunderUSB Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er rigtig mange penge når din webshop behandler flere tusinde ordre. Men du betaler også tilsvarende gebyrer for indløsning, hvilket man ikke kan komme udenom. Hvis du vil undgå transaktionsgebyrer må du lave din egen løsning eller finde noget open-source. 

Ved forventede transaktionsomkostninger på 40.000 kroner kan det godt betale sig. Stripe kan være en rigtig god løsning - en som jeg selv bruger. Dog ikke hvis man ønsker MobilePay e.l. 

Nu ved jeg ikke noget om Wannafind, men hvis du vil sammenligne betalingsløsninger bør du tjekke https://kortgebyr.dk.

Mvh. Sebastian

USB-C Hubs, adaptere, kabler til MacBook Pro, iPad Pro, bærbare, tablets billigt på ThunderUSB.dk.

Tilmeldt 20. Mar 20
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Kortgebyr.dk kan man ikke bruge til ret meget. Ejeren favoriserer deres egen løsning og opdaterer ikke priser fra andre, når det bevirker at de ikke selv kommer i toppe af listen.

 

Man kan dog se nogle af de aktører og løsninger, der er i Danmark.

Fra København
Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 117
Fra  ThunderUSB Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov, det var jeg ikke klar over. Men som du selv skriver giver det et fint overblik over aktører.

USB-C Hubs, adaptere, kabler til MacBook Pro, iPad Pro, bærbare, tablets billigt på ThunderUSB.dk.

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Oct 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Eiler:

Hejsa

Jeg kan ikke finde din webshop udfra de informationer, du skriver her, men kan jeg ikke lokke dig til at sende mig en mail på ace@wannafind.dk ? Så får vi kigget dit abonnement igennem, for de priser du nævner der ser noget skæve ud. 

Hvis du bruger vores eget betalingssystem, OnPay, får du:

OnPay Succes
Abonnement: 99kr
Inkluderede transaktioner pr. mnd: 500
Pris pr. transaktion herudover: 0,25kr

Uanset hvilken betalingsgateway du benytter, kommer prisen for din indløsningsaftale (Clearhaus, i dette tilfælde) altid oveni. 

Men! - kontakt mig gerne, så vi kan se det igennem og finde den rigtige løsning for jer 👍

Hej Anders,

så læser jeg det åbenbart forkert:

Eller har misforstået noget?

Har sendt den sidste faktura til dig, hvor der er posteringer på kr. 1,-

Tilmeldt 20. Mar 20
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Send info om antal transaktioner og gennemsnit køb til sales@reepay.com så indhenter jeg et tilbud fra 3 forskellige indløsere som du frit kan vælge imellem.

Mvh

Svend Erik

Tilmeldt 17. May 17
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

TuttiFreddy:

Anders Eiler:

Hejsa

Jeg kan ikke finde din webshop udfra de informationer, du skriver her, men kan jeg ikke lokke dig til at sende mig en mail på ace@wannafind.dk ? Så får vi kigget dit abonnement igennem, for de priser du nævner der ser noget skæve ud. 

Hvis du bruger vores eget betalingssystem, OnPay, får du:

OnPay Succes
Abonnement: 99kr
Inkluderede transaktioner pr. mnd: 500
Pris pr. transaktion herudover: 0,25kr

Uanset hvilken betalingsgateway du benytter, kommer prisen for din indløsningsaftale (Clearhaus, i dette tilfælde) altid oveni. 

Men! - kontakt mig gerne, så vi kan se det igennem og finde den rigtige løsning for jer 👍

Hej Anders,

så læser jeg det åbenbart forkert:

Eller har misforstået noget?

Har sendt den sidste faktura til dig, hvor der er posteringer på kr. 1,-

Det er fordi du kikker på Wannafinds helt lille løsning, hvor der ikke er noget fast månedlig gebyr.
Hvis du vælger en løsning med et månedligt abbonentmet, falder transaktionsprisen væsentligt.

Om du skal vælge den ene eller den anden pakke afhænger af hvor mange transaktioner du har pr. mdr. Smile
Kik her https://www.wannafind.dk/betalingssystem/Priser/

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)