Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress plugin tekst generator.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Hvidovre
Tilmeldt 19. Mar 20
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg er ny på forummet. Tænker at jeg vil prøve at bruge tiden fornuftigt under lockdown. Jeg har nogle ideer til tekstgeneratoer som virker som på siden her: letter-generator.org.uk hvor man skriver noget indput og der så bliver genereret noget indhold på bagrund af det. Lige nu bruger jeg brevfletning i word og Excel, men jeg vil gerne lave et setup på en wordpressside så andre også kan anvende det. Jeg er let øvet bruger af woordpress men hurtig til at sætte mig ind i nye ting. Er der nogle som kender et tema eller et plugin man kan anvende eller kan bidrage til min research omkring hvordan det kan lade sig gøre

Hilsen David
Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David.

Du kan måske tage udgangspunkt i 

Derefter kan du implementere https://openai.com/blog/better-language-models/  eller lignende.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 19. Mar 20
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej GrN.dk

Mange tak for dit svar. Godt at høre at der måske er en god løsning. Det ser ud til at linket som jeg skal tag udgangspunkt i er blevet fjernet. Har du mulighed for at sende det igen?

Hilsen David
Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 06:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen David.

Ja, det er underligt?

Du kan måske tage udgangspunkt i https://wordpress.org/plugins/dummy-text-generator/

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 19. Mar 20
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej GrN.dk

Tak for dit svar. Jeg vil kigge på det og håber det kan bruges.

VH David
Tilmeldt 17. Mar 20
Indlæg ialt: 26
Fra  Pressemeddelelse.dk Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Følger... :-)

Vi plejer at kopiere fra da.lipsum.com/ men vil da lige prøve det nævnte plugin af.

Udgiv en pressemeddelelse med tekst og logo - helt gratis.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)