Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på gratis værktøj til konverteringsoptimering

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære Aminoer, håber i alle har det godt taget tiden i betragtning, håber endvidere også i får maksimeret jeres arbejdsindsats får det gør jeg!

 

I starten af 2020 satte jeg mig får at prøve og starte en virksomhed IGEN IGEN.. Produktet er nu klar, og er det værktøj jeg altid selv har ønsket mig når jeg har startet en virksomhed… Produktet blev først oprettet på Socialy.dk med MEGET positiv respons, så vi har nu den engelske version klar: GetSocialy.com, som jeg egentligt godt kunne tænke mig og få feedback på:

  • Hvad fungerer godt?
  • Hvad fungerer mindre godt?
  • Hvad skal forbedres?
  • Ris/Ros

Det ikke noget nyt koncept i know ,men det er et 100 % gratis værktøj, hvordan tjener jeg så penge. JA DET ANER JEG IKKE ENDNU, det ikke min første prioritet, det er derimod, at bygge et værktøj der giver VÆRDI og det JERES feedback hjælpe med!

[Reklame fjernet af moderator]

// Peace Out!

Performance-based Influencer Marketing - InfluencerFlow by SebastianHorberg.com

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 01:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Ideen med at samle en masse plugins i en er godt. Det skaber overskuelighed, og gør implementeringen nemmere. Det kan virkelig blive et hit.

Jeg har ikke testet jeres service, men ud fra hvad jeg kan se, så er jeres plugins stadig så simple, at det ikke ville være noget jeg på noget tidspunkt ville betale for. Ud fra hvad jeg kan se er der ingen avanceret indstillinger i jeres email pop-ups - pop up når man forlader siden, når man er scrollet 40% ned, welcome mat, smart bars mm. og ikke mindst ingen split-testing, så vidt jeg kan se? correct me if I'm wrong.

Jeg havde desuden også lavet underside til hver feature i har. Det er fint man får et eksempel på jeres pop-up, men jeg aner i realiteten ikke hvad jeg ekstra kan lave ved det. Jeg ved kun jeg kan lave en slags pop-up og det er det.

Jeg tror bestemt på projektet, men det er mere avancerede features der virkelig skal sælge det for jer - I er på et marked med virkelig meget konkurrence og mange gratis versioner som konkurrerer med jer - jeg kan hurtigt finde gratis versioner af alle jeres tools og installere det på en wordpress side. Vær unikke og skil jer ud, få implementeret split-tests og mere avancerede indstillinger til hver feature. Så skal i nok klare den.
Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er virkelig taknemlig for din tid, Blomse. 

Kan godt se hvad du mener med features, men K*FT nogle fede idéer du kommer med, de skal bestemt på tegnebrættet! Men det meste af det du skriver er faktisk allerede inde i systemet, bare godt pakket væk - pånær A/B Split testing, der har vi til gengæld et avanceret analytics panel til dette. Måske man skulle være opmærksom på disse?

P*sse god idé med undersider giver en MEGA god SEO værdi også, tror bare de skal tænkes strategisk ind så det netop giver SEO værdi, og i første omgang havde jeg nok satset på noget Content Marketing --> "Top 5 tips go grow your digital business in 2020" også dette omni channel så det både er blogformat, instagram og youtube - har du/i et take på dette?

Mht til AVANCERET FEATURES ER JEG FAN! Jeg er også er meget fan er #DenGodeKundeOplevelse, og derfor lancerer vi hurtigst muligt et Community (UP/DOWNVOTES samt beskrivelse til features), hvor vi sammen med vores brugere udvikler plugins ud fra deres behov. Det vil altså sige, at man som bruger har indflydelse på virksomhedens fremtid! 

Hvad er dine tanker om dette, Blomse & jer andre?

Performance-based Influencer Marketing - InfluencerFlow by SebastianHorberg.com

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Content marketing er meget essentielt i jeres branche, enig. How to guides/ultimative guides osv. er meget gode her. Tjek evt. Sumo's blog ud eller se hvordan Sleeknote, Klaviyo mm. gør.

Jeg mener dog stadig at undersider til hver enkel feature stadig er øverst på listen. Uvidende folk der bare hopper ind på jeres side har ikke et reelt billede af hvad jeres produkt kan. Sørg for at de får det, og derefter fokuser på markedsføringen. I forhold til SEO som du nævner er jeg langt fra ekspert nok til at rådgive andre så specifikt - derfor vil jeg ikke umiddelbart udtale mig om det.

I det hele taget er det bare vigtigt at i viser, at der er noget til begynderen, men også avancerede features til folk der vil mere. Ellers er det bare et spørgsmål om tid før begynderen som der måske er ved jer, begynder at skifte over til jeres konkurrenter pga. split-testing og flere muligheder.

Et community og at lytte efter kunderen er altid en god ting. Der er efterhånden også flere og flere der begynder at bruge push-notifikationer, så det er måske også noget I kunne overveje at implementere.
Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hey du har nogle ret fede pointer ift. features, det er helt sikkert noget vi skal have implementeret og smidt på tegnebrættet. En skæv idé kunne være og lave 1x video pr feature som man kunne smide på siden?

Mega god pointe på push-notifikationer, tror der er stort potentiale her, ligesom Messenger Marketing og chatbots!

Igen igen, tak for din tid. Du skal være velkommen til at oprette dig på GetSocialy.com, så kvitterer jeg med opgraderet pakke med adgang til alt uden begrænsninger!

Performance-based Influencer Marketing - InfluencerFlow by SebastianHorberg.com

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi har nu taget alt feedback til os og har lanceret hjemmesiden på ny + snarligt 10+ ekstra funktioner, nogle der komme med indspark her?

Performance-based Influencer Marketing - InfluencerFlow by SebastianHorberg.com

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 08:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Sebastian

Smid den på AppSumo.com så skal du nok få masser af feedback (og kunder selvfølgelig, men AppSumo tager vist de fleste af pengene)

Kunderne derinde er ret gode til konstruktiv kritik, så du vil kunne bruge den feedback til at udvikle yderligere.

Mvh

Morten

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

F*CK hvor fedt.

Du har var lige det jeg ville hører!

Jeg kvitterer selvfølgelig med Agency licens i 3 mdr (VÆRDI: kr. 2.040) Det koster selvfølgelig gratis, og jeg hjælper med opsætning og endda også slette alt, hvis det slet ikke virker - mod alt forventning.  

DU KUNNE VÆRE EN MEGA FED REFERENCEKUNDE OG HAVE

Performance-based Influencer Marketing - InfluencerFlow by SebastianHorberg.com

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)