Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ung webudvikler søges

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 7. Jun 12
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 06:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Er uddannet kok, men kan ikke stå i et a la carte køkken mere, så leder stadig efter andre måder at lave en lille indtægt på.

Jeg har godt nok taget et grundforløb som Multimedie Integrator, men det er mange år siden, så kan simpelthen huske ingenting, men det gør at jeg heldigvis stadig har en lille ide om hvor stort eller lille et projekt måske er, og har nogle som en der kan udvikle måske kun skal bruge en time eller to, så er der på nogen måde nogle herinde som kunne være friske på at slå hovederne sammen og starte fra bunden af?

Bor i København hvis det er. Håber der sidder en derude.

Med Venlig Hilsen

Andreas

Tilmeldt 30. Jun 14
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 06:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg forstår ikke hvad du skriver

Tilmeldt 7. Jun 12
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 10:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Julie

Undskyld. Kan godt høre at nogle af sætningerne ikke hang helt sammen, men var lidt træt.

Leder som sagt bare efter en der kunne være frisk på nogle nemme projekter.

Med Venlig Hilsen

Andreas

Tilmeldt 16. Feb 20
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 12:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Medmindre det er opsætning af Wordpress, tilpasse et tema, installere plugins eller et eller andet latterligt simpelt, så er det godt nok de færreste projekter - der fra bunden af - tager 1-2 timer.

Du kan sende mig en PM med hvad du vil have lavet, hvis du er interesseret. PHP, AJAX, jQuery, HTML5, CSS3 er som udgangspunkt intet problem for mig.
Tilmeldt 15. Dec 14
Indlæg ialt: 34
Fra  Cykra Ltd Skrevet kl. 12:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas,

Jeg kan levere billig kompetent billig arbejdskraft fra diverse lande som indien, vietnam, Mauritius, Madagascar etc.

Skriv mig endelig en PM med detaljer og budget.

Venligst

Nicklas

Tilmeldt 11. Apr 14
Indlæg ialt: 1
Fra  hypeviser Skrevet kl. 00:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har lige startet min egen virksomhed, og har faktisk fået en virkelig god kontakt som har hjulpet mig med at lave min hjemmeside.
Hvis det er, kan jeg godt skrive til ham eller kan du få hans kontaktinformationer.

Han er ekstrem dygtig og virkelig effektiv. Han arbejder dog i Århus, men det var hellere ikke noget problem for mig, især nu her under corona-tiden. Så det giver god mening at tag den over Videoopkald.

Mvh Patrick Garcia Gasbjerg

Tilmeldt 7. Jun 12
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 12:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Patrick

Du må gerne sende en PM.

Med Venlig Hilsen

Andreas

Tilmeldt 7. Jun 12
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 12:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Havde egentligt fundet en programmør, men på grund af uoverensstemmelser med arbejdsfordeling er vi desværre gået hver til sit.

Det gør dog at jeg sidder inde med et mindre lager, til et mindre koncept, og folk som godt kunne tænke sig at være en del af projektet, så er der på nogen måde, igen, nogle som hurtigt kunne sætte en pretashop løsning op, og være en del af projektet?

Med Venlig Hilsen

Andreas

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 18:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er sitet themeforest.net det er ligeså nemt at lave en hjemmeside derinde som det er at skrive i word, hvis du vælger en af dem med en drag'n'drop builder. Guider dig gerne til et tema og hjælper dig også gerne igang uden det koster en flad femøre. Bare sig til!

Performance-based Influencer Marketing - InfluencerFlow by SebastianHorberg.com

Tilmeldt 26. Mar 20
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 20:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej. Har sendt dig en pm.
Side 1 ud af 2 (12 indlæg)