Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Professionel Film til din virksomhed

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København V
Tilmeldt 17. Sep 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

John Nielsen, mange tak for opklaring, 

Nu er det ikke fordi jeg vil tegne et billede, hvor jeg skal fremstå som en etableret virksomhed med styr på alting. Jeg er i høj grad stadig et startup.

De sidste 3 år har jeg arbejdet på et lager hos en udlejningsvirksomhed hvor jeg gradvist har benyttet muligheden for at udbygge mit netværk, lavet projekter sideløbende om aftenen og i weekender. Gratis såvel lavtlønnede.  

Dog har jeg nu taget springet og gået fuld tid i min virksomhed da jeg håber på at kunne tilbyde andre virksomheder et professionelt udseende. Jeg synes alle skal have mulighed for at fremstå på den bedst mulige måde for den pågældende virksomhed. 

At filme med sin smartphone på sit lager en sen aften, kan være yderst effektiv for at holde kontakten med sine "følgere". Men andre gange synes jeg det er vigtigt at tage et skridt tilbage og se om det er denne måde jeg ønsker min forretning skal vise sit ansigt udadtil.

Nu hvor vi alle sidder herhjemme, er det et udmærket tidspunkt at lave indhold, så det er klar til at sende ud når krisen aftager.

Fra København S
Tilmeldt 3. May 18
Indlæg ialt: 28
Fra  Thode & Tobiassen ApS Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det lyder smadder spændende og kunne meget vel være interesseret på et senere tidspunkt :-)

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Schmidt Thode:

Jeg synes det lyder smadder spændende og kunne meget vel være interesseret på et senere tidspunkt :-)

Det er helt legitimt at du er interesseret i at vide noget om videoproduktion, og så er det noget du spørger om og hvor folk der har input giver det. Begge poster fra OP er ren og skær promovering,, som ikke har til formål hverken at søge eller give råd.

Amino har som forum tabt utrolig meget relevans, og hvis det bliver noget hvor folk tænker det er til at promovere sig selv, så ødelægges den værdi der er i forummet. 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)