Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

håndsprit

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 18. Mar 20
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Virker som jeg er ved at blive doemt :)

Tjener det same paa store partier, og lidt mere paa smaa partier.

 

Naar vi omfylder til smaa flasker, har vi nu ca 2x udgift ved baade flasker og transport af disse.

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg spørger inden jeg drager en konklusion. Jeg vil dog ikke gøre mig selv til dømmer, og derfor holder jeg min konklusion for mig selv. Jeg vil altid forsøge at forstå inden jeg gør mig selv forstået (Vane 5 i 7 Gode Vaner, hvis du skulle være interesseret).

Jeg vil anbefale at du ikke ændrer bare en promille på din indtjening under en krise. Uanset om du har flere udgifter eller ej. Hvad du gør når der ikke er mangel på den vare du sælger, er helt frit til din egen vurdering. Hvis alle og enhver kan se (uden at du skal komme med en redegørelse) at du også har sat priserne ned i tider hvor der ikke var mangel og din kostpris blev lavere, så vil jeg MÅSKE sætte priserne op under en krise FORDI min kostpris blev højere. Men hvis der bare er en mindste chance for at folk begynder at pege fingre (som du nu allerede føler), så ville jeg gøre alt for at undgå at folk får en holdning om din adfærd, baseret på fakta eller ej.

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2078
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Albert van Harten:
Det kalder jeg hurtige penge. Er en million i overskud på et enkelt parti ikke mange penge for dig

Jeg har fundet flere, der tager 3 x vores pris for 500 ml. Jeg har lavet kalkulationen sådan, at køb under 750 er uden fragt. Dette er der ikke taget højde for i de 10,25. Så når alt er gjort op, ved jeg ikke endnu. Etiket for/bag er heller ikke med kan jeg se.

Jeg er lige blevet tilbudt køb af 500 ml flasker til kr. 335,00 pr. stk. + moms.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Længe leve dødens købmænd ;-)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Pythonrap:
Tolderne mellem 2 EU-lande.

Undskyld mig men det lyder altså meget mærkeligt - for i EU har vi varen fri bevægelighed.  øvrigt bliver gods ikke toldkontrolleret indenfor EU.

Du har stadig ikke sagt hvorfor godset er blevet konfiskeret og hvilket lovgrundlag der tillader det.  hvad lande er der tale om ?

For mig lyder det alt andet lige mere som nogen der har taget røven på dig.

Mht. overskud  hvis du har en fortjeneste på 10,25 DKK pr. flaske og sælger 100.000 flasker i en sending -  Det vil jeg nu nok kalde noget af en hurtigt fortjeneste ;-)

Enig med Ravn, der er noget, som ikke giver mening i den historie, og var der blevet stoppet denne mængde håndsprit ved grænsen, ville det have været i alle medier.

Alt kontrol ved grænserne er personkontrol, de tjekker ikke varerne, da EUs frie marked forbyder dette. Og såfremt der er kontrol, vil det kun være ulovligt produkter, som ikke får lov til at gå igennem kontrollen. 

Så hvad er det lige, vi ikke får at vide i historien, hvis den altså er virkelig?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 29. Mar 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Vi har 8,000 x 250 ml flasker håndsprit efter at have omlagt produktionen. Vil gerne have dem solgt til butikker så de kan holde åbent men mangler en effektiv afsætningskanal der kan tage sig af hele partiet, vi kan ikke sælge til butikker enkeltvis
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt ærligt mand - Hvor svært er det at ringe til Matas - Føtex - osv og høre dem frem for at bruge Amino på den sag. Er du over 18?

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2078
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Alt kontrol ved grænserne er personkontrol, de tjekker ikke varerne, da EUs frie marked forbyder dette. Og såfremt der er kontrol, vil det kun være ulovligt produkter, som ikke får lov til at gå igennem kontrollen. 

Så hvad er det lige, vi ikke får at vide i historien, hvis den altså er virkelig?

Jeg ved kun, at der modtaget besked om at forsendelsen er konfiskeret ved grænsen. Både telefonisk og på skrift.

Sælger har tilbagebetalt beløbet og vi har fundet en anden leverandør i EU, der garanterer levering til adressen.

Og med hensyn til fortjeneste på kr. 10,25 DKK pr. flaske, så glemmes lige dem der går til donation til de institutioner, der ønsker.

Derudover har jeg erfaret, at flere firmaer i Tyskland, ikke længere sender varer til andre EU-lande. Det er anført, når der tastes adresse.

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)